برگزاری نشست کاهش محرومیت و رفع موانع تولید در کجور
کد خبر: 4101479
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

برگزاری نشست کاهش محرومیت و رفع موانع تولید در کجور

نشست مشترک کاهش محرومیت و رفع موانع تولید و اشتغال منطقه کجور به میزبانی روستای انگاس و با حضور دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و مشاور عالی استاندار مازندران برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، حجت‌الاسلام علی‌اصغر عالی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و مشاور عالی استاندار مازندران، در نشست مشترک کاهش محرومیت و رفع موانع تولید و اشتغال منطقه کجور که به میزبانی روستای انگاس برگزار شد، با تأکید بر ایجاد امنیت در بخش‌های مختلف زیرساختی و توسعه‌ای، گفت: مشکلات بخش کجور تا حدود بسیاری شناسایی و دسته‌بندی شد و قرار است در کمیسیون‌های مرتبط پیگیری و برطرف شود.

وی ادامه داد: باید مشکلات اولویت‌بندی شود و طبق آن نسبت به حل و رفع آن اهتمام ویژه صورت گیرد و در عمل پیاده‌سازی شود.

حجت‌الاسلام عالی تصریح کرد: قوانین حوزه منابع طبیعی باید بروز شود و در این راستا باید مجلس همکاری و اقدام کند و البته جاهایی هم دولت خود را وفق دهد و اصلاحات ساختاری در دو حوزه منابع طبیعی و محیط زیست صورت پذیرد.

مشاور عالی استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت بسیار بالای مازندران در بخش کشاورزی، تأکید کرد: صنایع تبدیلی و صادرات در بخش کشاورزی مازندران باید شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه در بحث گردشگری هم فعالیت فرهنگی داریم، گفت: هم باید مکان مناسب برای فعالیت‌های گردشگری و صنایع دستی داشته باشیم و هم میراث گذشتگان مان را هم زنده کنیم تا روند جذب گردشگر افزایش یابد.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی مازندران با اشاره به اینکه طرح تغییر الگوی کشت در مازندران با جدیت از سوی استاندار در حال پیگیری است، تصریح کرد: مازندران به تنهایی قادر است امنیت غذایی کل کشور را تأمین کند به شرطی که ظرفیت‌های حوزه کشاورزی احیا شوند.

انتهای پیام
captcha