رزمایش جهادگران فاطمی و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4100992
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

رزمایش جهادگران فاطمی و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در گلستان برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه، فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز، 29 آبان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شهرستان گرگان برگزار شد.

رزمایش جهادگران فاطمی در گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، رزمایش بزرگ «جهادگران فاطمی و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی» با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه، فرمانده سپاه نینوا، مسئولان و منتخب گروه‌های جهادی امروز، 29 آبان در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شهرستان گرگان برگزار شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در این مراسم با بیان‌ اینکه تشکیل بسیج یکی از معجزات امام خمینی(ره) بود، گفت: به فرموده امام بسیج لشکر مخلص خداست و برای نجات انقلاب همیشه در میدان بوده است.

سردار ملک شاهکوهی تصریح کرد: بسیج طی ۴۳ سال گذشته در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها پای کار اسلام و انقلاب بوده و نمونه اخیر آن حضور در صحنه و بهنگام بسیجیان برای مقابله با آشوب‌های اخیر است.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: ما معتقدیم صف جوان معترض از اغتشاشگر و کسانی که در وقایع اخیر جنایت کرده‌اند از هم جداست ، به جوانان فریب خورده توصیه می‌کنیم به دامان خانواده خود بازگردند اما جنایتکاران را رها نخواهیم کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی بسیج گفت: ۳۲٠٠ گروه جهادی در اطلس جهادی سپاه نینوا ثبت شده‌اند و هزار مجوز فعالیت جهادی صادر شده است.

فرمانده سپاه نینوای استان همچنین تعهد ساخت ۱۲٠٠ واحد مسکونی برای نیازمندان و اجرای ۲۵ مرحله رزمایش مومنانه با ۶٠٠ هزار بسته معیشتی را هم از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی بسیج دانست وگفت: ۴۸٠ روستا در طرح آبرسانی بسیج قرار گرفت که تاکنون این طرح در ۸٠ روستا به بهره‌برداری رسید.

همچنین در این رزمایش از ۱٠٠ بسیجی فعال در عرصه‌های مختلف سازندگی قدردانی شد.

 

انتهای پیام
captcha