اختصاص 2200 واحد مسکن به مددجویان روستایی هرمزگان
کد خبر: 4098358
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

اختصاص 2200 واحد مسکن به مددجویان روستایی هرمزگان

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان هرمزگان از اختصاص  دو هزار و 200 واحد مسکن با اعتباری بالغ‌بر 660 میلیارد تومان به مددجویان تحت حمایت این نهاد در مناطق روستایی خبر داد.

اختصاص مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

اصغر گلستانی، مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: تأمین مسکن و سرپناه امن برای خانواده‌های نیازمند یکی از برنامه‌های مهم برای توانمندسازی مددجویان است که در همین راستا امسال احداث دو هزار و 200  واحد مسکن برای خانواده تحت حمایت این نهاد در مناطق روستایی اختصاص داده شده است.

گلستانی افزود: این تعداد واحد مسکن در قالب تفاهم‌نامه جداگانه و مشترک فی‌مابین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، شرکت نفت آفتاب، گروه صنعتی گلرنگ و مؤسسه خیریه اشرف‌الانبیاء با کمیته امداد منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای هر واحد مسکن 50 مترمربع است، بیان کرد: برای احداث این تعداد مسکن بالغ‌بر 660 میلیارد تومان اختصاص داده شده است که مبلغ 264 میلیارد تومان از منابع کمیته امداد و 396 میلیارد تومان از هم‌افزایی سازمان در قالب تفاهم‌نامه تأمین می‌شود.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه از ابتدای شروع احداث تا کنون 360 واحد تکمیل و به خانواده‌های معزز تحویل داده شده است، تصریح کرد: امیدواریم تا پایان شهریورماه 1402 این واحدهای مسکن احداث و به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در مناطق روستایی اهدا شود.

انتهای پیام
captcha