انفعال رسانه‌های معاند در راهپیمایی بزرگ ملت ایران پس از نماز جمعه
کد خبر: 4096007
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بیان کرد:

انفعال رسانه‌های معاند در راهپیمایی بزرگ ملت ایران پس از نماز جمعه

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه امروز دشمن قلوب پاک جوانان ما را نشانه گرفته است، گفت: رسانه‌های بیگانه و معاند در مقابل حضور پر شور مردم ایران در راهپیمایی بزرگ ملت ایران پس از نماز جمعه منفعل شدند.

به گزارش ایکنا از مازندران، نشست شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نهم آبان با حضور معاونان و مدیران این بنیاد در ساری برگزار شد.

سعید کهن سال، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این نشست گفت: زندگی انسان‌های معتقد به ارزش‌های دینی به دلیل احساس مسئولیت و حفظ شعائر اسلامی همواره با مشکلات و سختی‌هایی روبرو است، این انسان‌های پاک با صبر، بردباری، بصیرت و تحمل بالا بر مشکلاتی که دشمنان برای کشور ما ایجاد می‌کنند، با تلاش و کوشش به حرکت خود در جهت پیشرفت و توسعه ادامه می‌دهند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به در پیش بودن 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی، تبعید حضرت امام خمینی (ره)، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، افزود: در 13 آبان سال 1358 برگ زرینی در صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خورد و برای همیشه ماندگار شد.

وی ادامه داد: در این روز جمعی از دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم عزیز ما در دفاع از حقانیت و مظلومیت خود به شهادت رسیدند و حضور دانش‌آموزان در این واقعه ملموس‌تر بود.

کهن سال با اشاره به اینکه امام راحل از 13 آبان به عنوان انقلاب دوم یاد کرده‌اند، تصریح کرد: دست‌های آلوده شیاطین و استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنابتکار، جرثومه فساد و تفکر چپاولگری نظام سلطه برای همیشه از کشور ما کوتاه شد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن قلوب پاک جوانان ما را نشانه گرفته است، خاطرنشان کرد: ملت ما بر حق است و بر اساس ایدئولوژی، اسلام‌خواهی و عدالت‌خواهی، راه رستگاری، سعادتمندی و ترقی که امام عظیم‌الشأن و مقام معظم رهبری ترسیم کرده است، طی خواهد کرد. 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به حضور پرشور همکاران بنیاد و خانواده های آنان در راهپیمایی 13 آبان تأکید و اظهار کرد: شرکت گسترده در راهپیمایی 13 آبان نقشه‌های دشمنان نظام، انقلاب و دین را بر ملا می‌کند، امروز رسانه‌های بیگانه و معاند در مقابل حضور پر شور مردم ایران در راهپیمایی عظیم ملت ایران پس از نماز جمعه، منفعل شدند.

وی بیان کرد: پیگیری‌ها در حوزه اشتغال، ساماندهی گلزار شهدا، درمانی، نشست با دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری‌ها، شورای شهر، بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد برکت، بسیج سازندگی، پارک فناوری، جهاد دانشگاهی، اختصاص یک درصد اعتبار فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت و غیره منجر به تولید محصول و نتیجه شود.

کهن سال ادامه داد: در امر اشتغال‌زایی برای اینکه سریع‌تر به حد مطلوب و قابل قبول برسیم، باید علایق شغلی را برای فرزندان شاهد و ایثارگر احصاء کنیم، در این رابطه فراخوان شهرستانی را دستور کار قرار دهیم تا سهم اشتغال تعیین‌شده برای این قشر معزز اتفاق بیفتد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به حضور مشاوران وزرا در استان تأکید کرد: نشست‌های هم‌اندیشی با حضور نمایندگان ایثارگران در دستگاه با محوریت بنیاد صورت پذیرد، مسائل و مشکلات ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها دسته‌بندی و در زمان حضور مشاوران وزرا در امور ایثارگران به این استان ارائه شود.

انتهای پیام
captcha