راه‌یابی ۲ گروه تواشیح از بابلسر به مرحله نهایی مسابقات کشوری
کد خبر: 4095654
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

راه‌یابی ۲ گروه تواشیح از بابلسر به مرحله نهایی مسابقات کشوری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار از راه‌یابی گروه‌های تواشیح «فاطر» و «سایه‌سار حکمت» شهرستان بابلسر به مرحله نهایی مسابقات کشوری خبر داد.

حجت‌الاسلام رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: شهرستان بابلسر در زمینه فعالیت‌های قرآنی یکی از شهرستان‌های فعال و مطرح در سطح استان مازندران است که فعالیت‌های بسیار خوبی در دست اقدام دارد و قاریان و حافظان برجسته  و ممتازی را در عرصه قرآنی مطرح کرده است.

وی افزود: شهر بابلسر، شهر حافظان و قاریان قرآن که بیش از 100 حافظ قرآن و 150 قاری برجسته و نمونه در دل خود جای داده است  و مردمی دارد که دلشان را به قرآن گره زده‌اند.

شجاعی ادامه داد: بابلسر از نظر گروه‌ها تواشیح نیز از توانمندی بالایی برخوردار است که در حال حاضر پنج گروه تواشیح مطرح و ممتاز استانی، ملی و بین‌المللی در این شهرستان فعالیت دارند.

وی از راهیابی گروه‌های تواشیح شهرستان بابلسر به فینال مسابقات کشوری قرآن کریم خبر داد و افزود: با برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن کریم، گروه‌های شرکت‌کننده در بخش تواشیح رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

رئیس اداره اوقاف بابلسر و فریدونکنار خاطرنشان کرد: گروه تواشیح «فاطر» در بخش آقایان و گروه تواشیح «سایه‌سار حکمت» در بخش بانوان از  بابلسر با کسب برتری به فینال چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم راه یافتند.

انتهای پیام
captcha