توزیع 400 بسته کمک‌تحصیلی در چالدران
کد خبر: 4092522
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

توزیع 400 بسته کمک‌تحصیلی در چالدران

فرمانده سپاه چالدران از توزیع 400 بسته کمک‌تحصیلی به ارزش در مجموع بیش از 1 میلیارد و 200 میلیون ریال در بین دانش‌آموزان این شهرستان خبر داد.

توزیع 400 بسته کمک‌تحصیلی در چالدرانسرهنگ پاسدار قهرمان درستی فرمانده سپاه چالدران در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در قالب طرح مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی در روستاهای مرزی و دورافتاده همچنین مناطق محروم 400 جفت کفش در بین دانش‌آموزان توزیع شد.

وی به توزیع ۴۰۰ بسته کمک‌تحصیلی شامل لوازم‌التحریر، کیف و ... با مشارکت بنیاد علوی و سپاه چالدران بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان اشاره کرد و گفت: درمجموع به ارزش ۱میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال اعتبار برای این بسته‌ها هزینه شده است.

فرمانده سپاه چالدران ضمن قدردانی از خیران و مردم نیکوکار شهرستان برای مشارکت در این قبیل حرکت‌های خیرخواهانه، گفت: در صورت همدلی و هم‌افزایی می‌توان باری را از دوش قشر بی‌بضاعت جامعه برداشت.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده ایران اسلامی را در ید قدرت خود قرار خواهند داد، اضافه کرد: بنابراین هرچقدر برای آموزش، پرورش و تعلیم نسل جدید هزینه شود، برای عمران و سازندگی کشورمان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

انتهای پیام
captcha