انقلاب اسلامی ما انقلاب فرهنگی است
کد خبر: 4091794
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

انقلاب اسلامی ما انقلاب فرهنگی است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ما انقلاب فرهنگی بوده است و باید این موضوع در فرهنگ کشور نهادینه و در آموزش و پرورش سرمایه گذاری شود.

به گزارش پایگاه خبری فجر شمال، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر»، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس روز گذشته بیست و یکم مهرماه در سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و هیأت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با تبریک هفدهم ربیع الاول و میلاد پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اینکه نیت‌های درست و مجاهدت‌ها در رسیدن به اهداف مهم هستند، گفت: جمهوری اسلامی موفق بوده و علت فشار‌های دشمنان از رشد و پیشرفت‌های این انقلاب بوده است.

سردار کارگر افزود: دشمن تحریم‌های کمرشکن بر علیه جمهوری اسلامی انجام داده است، اما این نظام صلح‌جو است و در مقابل توطئه‌های دشمن مقاومت می‌کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین و بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی مظلوم است و مظلوم‌تر از آن دفاع مقدس و امام هستند، گفت: باید در جهاد تبیین تا پای جان برویم و دستاورد‌های نظام و انقلاب را باید برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با پیشکسوتان جهاد و شهادت و بیان اینکه مقاومت رمز پیروزی جمهوری اسلامی بوده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در دفاع مقدس تثبیت شده است.

سردار کارگر از مردم به عنوان صاحبان اصلی این انقلاب و پیروز اصلی در دفاع مقدس یاد کرد و به نقش مردم در کنار نیرو‌های مسلح در دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: جوانان امروز نیز در دفاع مقدس سهم داشتند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به موفقیت‌های روز افزون جمهوری اسلامی در منطقه اشاره کرد و با بیان اینکه در زمان جنگ تحمیلی سیم خاردار را وارد می‌کردیم، خاظرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی مجهز به سلاح‌های پیشرفته است و موشک و پهپاد‌ها را به خارج از کشور صادر می‌کند و نشان از توانمندی جمهوری اسلامی دارد.

این مسئول با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی قطب پزشکی منطقه محسوب می‌شود، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس «ما می‌توانیم» را آموخت و امروز روی ریل ترقی و پیشرفت هستیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه امروز قدرت جمهوری اسلامی بی‌بدیل است و کسی جرات نگاه چپ را به این کشور ندارد، تصریح کرد: زیرساخت‌های دفاع مقدس را باید با زبان هنر، فیلم و کتاب به جامعه منتقل کنیم و آموزش دفاع مقدس را باید از مهد‌های کودک شروع کنیم.

سردار کارگر ادامه داد: انقلاب اسلامی ما انقلاب فرهنگی بوده است و باید این موضوع در فرهنگ کشور نهادینه و در آموزش و پرورش سرمایه گذاری شود.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی برای جمهوری اسلامی تصمیم می‌گیرد، گفت: این درحالی است که در دوران طاغوت مستشاران آمریکایی برای کشور تصمیم می‌گرفتند.

سردار کارگر با اشاره به اینکه در جنگ‌های قبل از دفاع مقدس، خاک کشورمان را از دست دادیم، افزود: در هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم و این باعث افتخار است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر اززش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه استان مازندران در برگزاری یادواره‌های شهدا پیشتاز است، عنوان کرد: عملیات والفجر 8 در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در حاشیه رودخانه تجن ساری پیاده‌سازی شده است.

به گفته سردار کارگر عملیات والفجر 8 یکی از ابتکارات بزرگ جمهوری اسلامی است که در دانشگاه‌های خارج از کشور تدریس می‌شود.

وی ادمه داد: دفاع مقدس متعلق به همه ملت ایران است و برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران همه باید دست به دست هم بدهیم که هرچه سریعتر شاهد بهره برداری کامل این مکان باشیم.

سردار کارگر به توطئه‌ها نرم دشمن برای از بین بردن حریم خانواده و زنان اشاره کرد و گفت: لازم است از محله، مسجد، مدرسه و منزل با الگو‌های دفاع مقدس صیانت شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: باید مکتب شهید سلیمانی و مکتب شهدا را به جوانان منتقل کنیم چراکه این مکتب جوانان ما را بیمه خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha