جنگ شناختی را با محتواسازی مناسب مهار کنیم
کد خبر: 4091514
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳

جنگ شناختی را با محتواسازی مناسب مهار کنیم

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه جنگ امروز جنگ شناختی است، گفت: باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های عظیم انسانی و محتواسازی مناسب و اثربخش در مهار این موضوع اقدام جدی به عمل آوریم.

نشست روسای ادارات تبلیغات اسلامیبه گزارش ایکنا از خوزستان، ششمین نشست فصلی روسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور مدیرکل، معاونان و کارشناسان این اداره کل همزمان با گرامیداشت هفته وحدت، در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، برگزار شد.

حجت‌الاسلام اخوان صباغ، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن تبریک هفته وحدت و ایام ولادت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر اظهار کرد: کشور هم اکنون در شرایط خاصی است و واقعیت انقلاب و جمهوری اسلامی در نقطه حساس و سرنوشت سازی قرار گرفته است.

اخوان‌صباغ، جهاد تبیین را واجب عینی، فوری و قطعی عنوان کرد و افزود: ما در گذشته امتحانات سخت و بزرگی را پشت سر گذاشته‌ایم که هر کدام از آنها تلنگری برای جبهه انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. اگر سایه رهبرانی همچون امام راحل و مقام عظمای ولایت، بر سر این انقلاب نبود معلوم نبود چه سرنوشتی در انتظار کشور بود و ما بر نعمت ولایت و هدایت و رهبری شاکر هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: جنگ امروز جنگ شناختی و جنگ اعتقادات است و مهمترین راه حل رفع این مشکل، قدرتمند شدن فکر دینی در جامعه است. لذا باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های عظیم انسانی اعم از احاد مردم، اقشار تأثیرگذار و مدیران و مسئولان ادارات، با محتواسازی مناسب و اثربخش در مهار این موضوع اقدام جدی به عمل آوریم.

همچنین، حجت الاسلام احسان فرد آقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن قدردانی از اقدامات ادارات تبلیغات شهرستان‌ها در ایام عزاداری محرم و صفر، فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی صورت گرفته در این ایام را به ویژه در اربعین حسینی، بسیار مثبت ارزیابی کرد.

وی ثبت ملی پایتخت موکب‌ها را در سال ۱۴۰۱برای استان خوزستان، افتخاری بزرگ دانست.

انتهای پیام
captcha