بصیرت در سایه ولایت‌پذیری محقق می‌شود
کد خبر: 4090735
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

بصیرت در سایه ولایت‌پذیری محقق می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: شهیدان آگاه‌ترین و با بصیرت‌ترین‌های زمانه ما بودند و این بصیرت فقط در سایه تقوا و ولایت‌پذیری محقق می‌شود.

دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با خانواده شهید حجت‌الاسلام علی تمام‌زاده

به گزارش ایکنا از البرز، عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز صبح امروز، 18 مهرماه با حضور در منزل مادر شهید حجت‌الاسلام والمسلمین علی تمام‌زاده از شهدای مدافع حرم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بر لزوم توجه به آرمان‌های پاک و مطهر شهیدان انقلاب اسلامی از سوی کارگزاران تأکید کرد.

وی با ادای احترام به مقام شهدا گفت: شهیدان آگاه‌ترین و با بصیرت‌ترین‌های زمانه ما بودند و این بصیرت فقط در سایه تقوا و ولایت‌پذیری محقق می‌شود. شهید علی تمام‌زاده، شهید قلم است که با علم و آگاهی و بصیرت خود در عین مظلومیت، مقتدرانه از حریم ولایت دفاع کردند و پاداش و مزد این فداکاری را نیز دریافت کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به وظیفه کارگزاران در توجه به پاسداری از خون مطهر شهیدان انقلاب اسلامی بیان کرد: مسئولان وامدار خون پاک شهیدان هستند و باید در کارهای خود به شهدا تکیه کنند که برترین تکیه‌گاه ایمان است و همه تلاش خود را برای رضای خدا و رضایت مردم که ولی‌نعمتان اصلی و صاحبان این انقلاب و کشور هستند به‌کار بگیرند.

در ادامه مادر شهید علی تمام‌زاده به بیان خاطره‌ای از سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده و حضور وی و فرزندانش در سالگرد شهادت ایشان پرداخت و گفت: الگوی من، فرزندانم و فرزند شهیدم، شهید حسین فهمیده بود. همه باید مشی شهدا را الگوی خود قرار دهیم.

مادر شهید علی تمام‌زاده در پایان به هر کدام از میهمانان یک خودکار که از وسایل شهید به یادگار مانده بود، هدیه کرد.

انتهای پیام
captcha