برگزاری همایش «جهاد تبیینی ویژه دختران سلیمانی» در ساری
کد خبر: 4089319
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

برگزاری همایش «جهاد تبیینی ویژه دختران سلیمانی» در ساری

همایش «جهاد تبیینی ویژه دختران سلیمانی» از سوی اداره تبلیغات اسلامی ساری دهم مهرماه در سالن همایش اهل البیت(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از مازندران، همایش «جهاد تبیینی ویژه دختران سلیمانی» از سوی اداره تبلیغات اسلامی ساری دهم مهرماه در سالن همایش اهل البیت(ع) ساری برگزار شد.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی‌فقیه در مازندران در این همایش  ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت سکینه(س)، با بیان اینکه  قدردان تلاش و همت والای مراکزی که باعنوان دختران سلیمانی به تربیت نونهالان براساس الگوی فاطمی می‌پردازند، هستیم. گفت: خانواده‌های دختران سلیمانی که در این همایش حاضرند دغدغه دین، حجاب و رستگاری فرزندانشان را دارند و تحت تاثیر فضاسازی‌های دشمن نیستند.

وی افزود: باید در حوزه ترویج عفاف و حجاب به ویژه در مدارس کار شود، عفاف فاطمی انسان را از بی بندوباری حفظ می‌کند. حجاب، پوشش ظاهری و دستور دین مبین اسلام است، دشمنان اسلام با پیاده‌سازی فرهنگ غرب سعی بر تغییر سبک زندگی مردم این مرز و بوم را دارند، ما در بحث حفظ حجاب باید به عقل و منطق توجه کرده و به دور از احساسات رفتار کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه مسئله حجاب یک بخشی از سبک زندگی اسلامی است، خواستار تبیین فلسفه حجاب شد و گفت: آماده کردن کودکان برای تبیین و اغناسازی در حوزه عفاف و حجاب ضرورت دارد.

آیت‌الله لائینی با اشاره به اغتشاشات اخیر در پی اعتراض به اجرای طرح‌هایی جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: چرا امروز با ریسمان کسانی در چاه فرو برویم که قدرت بالا کشیدن ما را ندارند، اما اگر حرف خدا را گوش کنیم در مسیر حضرت فاطمه الزهرا(س) قدم بگذاریم آینده ما تضمین خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: نباید به حرف کسانی که امروز در دنیا قدرت ظاهری و پوشالی دارند گوش فرا دهیم، این‌ها ۴۳ سال است که با انقلاب اسلامی در ستیز هستند، دست به هزاران دسیسه و توطئه زدند، اما در مجموع سیاست‌هایشان به خاطر بصیرت ملت ایران اسلامی با شکست مواجه شد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در پایان گفت: امروز دشمن جنگ رسانه‌ای و سیاسی به راه انداخته، اما نتیجه‌ای ندارد، آینده متعلق به حکومت امام زمان(عج) و دین اسلام است، فعالان حوزه عفاف و حجاب که با فرهنگ بی‌حجابی و سبک زندگی غربی مبارزه می‌کنند جهادگران و رزمندگان میدان اسلام هستند‌‌‌.

انتهای پیام
captcha