رویکرد دولت مردمی اجرای وصیت‌نامه شهدا در جامعه است
کد خبر: 4087174
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
استاندار مازندران:

رویکرد دولت مردمی اجرای وصیت‌نامه شهدا در جامعه است

استاندار مازندران در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سالن غدیر سپاه مازندران برگزار شد، گفت: رویکرد دولت مردمی سیزدهم اجرای وصیت نامه شهدا در جامعه است.

به گزارش ایکنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران 30 شهریورماه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سالن غدیر سپاه مازندران برگزار شد. با ارایه این مطلب که رمز بقا و ثبات نظام اسلامی در گرو نهادینه شدن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه است، گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس راویان اصلی مظلومیت شهدای کربلای ایران هستند و باید از این ظرفیت بزرگ بدرستی استفاده کنیم.

وی افزود: حضور با بصیرت مردم در عرصه های مختلف انقلاب، بیانگر عشق و دلدادگی آنان به آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: دلاورمردی های رزمندگان اسلام و دستاوردهای خون پاک شهدا بدرستی در جامعه ترسیم و بازگو نشد و به نوعی در این بخش غفلت بزرگی صورت گرفته است.

حسینی‌پور تصریح کرد: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باید مشاهده‌های خود را از دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام و مظلومیت شهدا را در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به نسل جدید منتقل کنند.

استاندار مازندران با تاکید بر لزوم اتخاذ راهکار درست و اصولی با هدف انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان جامعه خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم است، پیشکسوتان دفاع مقدس باید با جهاد تبیین و روشنگری، در برابر توطئه‌های دشمنان مقابله و ایستادگی کنند.

وی اظهار کرد: رویکرد دولت مردمی سیزدهم اجرای وصیت نامه شهدا در جامعه است و عزت نظام اسلامی در دولت سیزدهم تبلور و نمود عینی پیدا کرد.

وی اذعان داشت: پیام دفاع مقدس این است که پیشکسوتان جهاد و شهادت در کشوری که متعلق به امان زمان (عج) است، به فتنه‌گران و آشوب‌گران و ایادی استکبار اجازه عرض‌اندام را نخواهند داد.

استاندار مازندران گفت: مردم با تمام توان پای نظام اسلامی ایستاده‌اند و این مهم را بارها با حضور در عرصه‌های مختلف به اثبات رساندند.

حسینی‌پور با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند، افزود: با وجود تمام توطئه‌ها و کارشکنی‌ها، نظام اسلامی ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می‌دهد.

در پایان این آیین علاوه بر رونمایی از ۲۰ کتاب مکتوب و همچنین ۲۰ کتاب صوتی در بخش دفاع مقدس، از ۱۴ پیشکسوت به نمایندگی از ۶۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس مازندران با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha