آغاز رزمایش «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» در مازندران
کد خبر: 4086904
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹

آغاز رزمایش «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» در مازندران

رزمایش «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» 29 شهریورماه با رمز «سلام فرمانده یا صاحب‌الزمان (عج)» در مازندران آعاز شد.

به گزارش ایکنا از مازندران، رزمایش سپاس و میثاق با یاوران ولایت، 29 شهریورماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در نمازخانه سپاه کربلا برگزار شد.

سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا، در این رزمایش با اشاره به حضور میلیونی زائران امام حسین (ع) در پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: امنیت مسیر انجام پیاده‌روی اربعین، مدیون و مرهون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم هستیم.

وی ضمن گرامیداشت مناسبت‌های دهه پایانی ماه صفر همگام با هفته دفاع مقدس، افزود: ۳۱ شهریور یادآور رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و ایثار خانواده‌های معظم این مردان خدایی است.

مسلمی ادامه داد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از امروز، ۲۹ شهریور با اعلام رمز واحد در جوار یادمان شهید گمنام مدفون در ستاد سپاه کربلا رزمایش «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دیدار و تکریم از 10 هزار و 400 شهید در شهرستان‌ها و روستا‌ها و بخش‌ها انجام خواهد شد، تصریح کرد: در این رزمایش که در تمام شهرستان‌های استان مازندران انجام می‌شود، هزار و ۲۰۰ تیم به‌صورت همزمان و با اعلام رمز واحد با برگزاری مراسم ویژه به منازل شهدا اعزام خواهند شد‌.

فرمانده سپاه کربلا با ارائه این مطلب که هدف از برگزاری این رزمایش این است که بتوانیم به صورت یکسان از خانواده معظم شهدا دیدار کنیم ، خاطرنشان کرد: هدف دوم آسیب‌شناسی و واکاوی از مشکلات و موانع موجود برای این عزيزان است که بتوانیم با تشکیل کارگروه تخصصی در حوزه‌های معیشتی و بهداشتی و اشتغال مشکلات جامعه ایثارگری استان مورد رسیدگی قرار گیرد و مرتفع شود.

وی از تشکیل کمیته رسیدگی به مسائل بیان شده توسط خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر پس از اجرای رزمایش با هدف رفع مشکلات و رسیدگی به انتظارات این خانواده‌های معظم خبر داد و بیان کرد: یقینا دستاوردهای این اقدامات برکت و عزت است، باید شبانه‌روز خود را صرف جامعه ایثارگری کرده و کار را محدود به زمان اداری نکنیم.

سردار مسلمی با بیان اینکه رمز این رزمایش «سلام فرمانده یا صاحب‌الزمان (عج)» است، اظهار کرد: تکریم خانواده‌های معظم شهدا در واقع تجلیل از مقام شامخ این مردان خدایی است؛ تلاش داریم این رزمایش سراسری به درستی با حفظ شأن خانواده‌های معظم شهدا انجام شود.

انتهای پیام
captcha