هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گرگانی توزیع می‌شود
کد خبر: 4085781
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
به مناسبت فرا رسیدن اربعین؛

هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گرگانی توزیع می‌شود

فرمانده سپاه گرگان در بیست و هشتمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه از توزیع هزار بسته معیشتی همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی بین نیازمندان در گرگان خبر داد.

رزمایش کمک های مومنانه در حسینیه عاشقان ثارالله ع گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، سرهنگ وحید فخرالدین، فرمانده سپاه گرگان امروز، ۲۴ شهریور ماه در بیست و هشتمین مرحله کمک های مومنانه که در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد، گفت: در این مرحله به مناسبت اربعین حسینی به همت خیرین سپاه و بسیج هزار بسته کمک معیشتی شامل رب، ماکارونی، حبوبات، برنج و روغن تدارک دیده شده و بین نیازمندان گرگان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه گرگان ارزش هر بسته را یک میلیون تومان اعلام کرد و افزود: اگر چه بحران کرونا در حال فروکش کردن است، اما رزمایش کمک‌های مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت.

سرهنگ فخرالدین با بیان اینکه از ابتدای سال ۳۵ هزار بسته کمک معیشتی توسط سپاه گرگان توزیع شد، تصریح کرد: ارائه کمک مومنانه برای آزادسازی زندانیان غیرعمد، اشتغالزایی جوانان، تسهیل ازدواج جوانان، کمک به دانش‌آموزان کم بضاعت و ساخت مسکن برای محرومان و توجه به نیاز‌های محلات با محوریت مساجد و حسینیه‌ها از جمله موضوعاتی است که در نهضت خدمات مومنانه به آن توجه می‌شود.

انتهای پیام
captcha