دومین جلسه انجمن کتابخانه عمومی در مینودشت برگزار شد
کد خبر: 4085292
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

دومین جلسه انجمن کتابخانه عمومی در مینودشت برگزار شد

دومین جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهرستان مینودشت با محوریت ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با حضور امام‌جمعه مینودشت، فرماندار، بخشدار مرکزی و اعضای انجمن امروز، 22 شهریورماه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

جلسه انجمن کتابخانه عمومی با محوریت گرامیداشت هفته دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از گلستان، دومین جلسه انجمن کتابخانه عمومی شهرستان با محوریت ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با حضور امام‌جمعه مینودشت، فرماندار، بخشدار مرکزی و اعضای انجمن امروز، 22 شهریورماه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

امام‌جمعه شهرستان مینودشت در این جلسه دوران هشت سال دفاع مقدس را گنجینه طلایی ملت ایران دانست و افزود: تمام دشمنان ایران اسلامی از شوروی سابق، آمریکا و سران خائن کشورهای عربی در کنار صدام بودند و تمام تجهیزات پیشرفته دنیا را در اختیارش قرار دادند.

حجت‌الاسلام کشیری ادامه داد: ملت ایران با توکل به خدا و با ایثار جوانان این مرز و بوم با دنیا جنگیدند و توانستند از این کشور دفاع جانانه کنند.

امام‌جمعه مینودشت با بیان اینکه مردم ایران توانست عراق و سوریه را از دست داعش نجات دهد، گفت: شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی حاصل دستاورد جوانان این کشور و دلاورمرد دوران حاج قاسم سلیمانی است، لذا هرچه از زمان بگذرد باید یادواره شهدا و هفته دفاع مقدس را با‌عظمت‌تر برگزار کنیم.

در پایان این جلسه هر یک از اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی در مورد نحوه برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تبادل و گفت‌و‌گو پرداختند.

انتهای پیام
captcha