اجرای نمایش «عشق و عطش» در اهواز
کد خبر: 4084713
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

اجرای نمایش «عشق و عطش» در اهواز

نمایش «عشق و عطش» کاری از گروه تئاتر زهور از 17 شهریور در آمفی‌تئاتر شهرک نفت اهواز به روی صحنه رفته است.

نمایش عشق و عطشبه گزارش ایکنا از خوزستان، نمایش «عشق و عطش» به نویسندگی و کارگردانی سیدصادق فاضلی کاری از گروه تئاتر زهور با حمایت مدیریت عملیات غیرصنعتی ـ امور فرهنگی و هنری نفت از  ۱۷ تا ۲۳ شهریور ساعت ۲۱ در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت اهواز به روی صحنه رفته است.

در نمایش «عشق و عطش» حشمت‌الله قاسمی، مهران نصرت‌پناه، فرحناز شریفی، حمید زاهدنمازی، احسان عباسی، منوچهر بهارلویی، معصومه داغری، حمید علایی، میلاد هارونی، حسین ناخدا، ماندانا محمودی، مجتبی اعزازی، نیلوفر مبارک‌فائده دغاغله، پگاه معصومی‌زاده، زهرا حسین‌زاده، منا سیاحی، بارانا فاضلی و... بازیگری می‌کنند.

نمایش از عصر روز عاشورا و اسارت اهل بیت شروع می‌شود و چگونگی شهادت حضرت رقیه(س)، خطبه‌های امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) و بازگشت به مدینه را روایت می‌کند و با شهادت حضرت زینب(س) در یک سال و اندی پس از واقعه کربلا پایان می‌یابد.

سایر عوامل نمایش «عشق و عطش» عبارتند از حسین حاتمی، یوسف کعب‌عمیر و مجتبی اعزازی(طراحی و اجرای صحنه و دکور)، سیدمحمد حسینی (راوی)، محمدحسین سبزعلی(مداح)، فرزاد حسین‌زاده(جلوه‌های صوتی و بصری)، سارا فاضلی (موسیقی و افکت) و نیلوفر مبارک (طراح لباس).

انتهای پیام
captcha