اقدامات جهادی و مبارزه با فساد سرلوحه کار شهردار شیراز باشد
کد خبر: 4083214
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

اقدامات جهادی و مبارزه با فساد سرلوحه کار شهردار شیراز باشد

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به انتخاب شهردار این کلان‌شهر گفت: باید اقدامات جهادی و مبارزه با فساد در سرلوحه کار شهردار جدید شیراز باشد.

مهدی طاهری، رئیس شورای شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، مهدی طاهری، رئیس شورای شهر شیراز، امروز، 13 شهریورماه با اشاره به رأی اعتماد اعضای شورای شهر به شهردار جدید گفت: تمام اعضای شورا فارغ از رأی داده شده، حامی شهردار هستند که آن را در عرصه عمل و از همین لحظه نشان خواهند داد.

وی اهداف دوره ششم شورای شهر شیراز را مبارزه با زمینه‌های شکل‌گیری فساد و انجام اقدامات جهادی برشمرد و افزود: این اهداف از مهم‌ترین درخواست‌ها از شهردار است که باید به صورت جدی پیگیری شود.

طاهری با اشاره به فضای گفتمانی حاکم بر جامعه و فرمان مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین، شهرداری را یکی از مهم‌ترین متولیان تحقق عملی فریضه جهاد تبیین از طریق خدمت‌رسانی فوری و جهادی به مردم دانست که طبق مصوبات شورا باید با اولویت مناطق محروم صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: شهردار شیراز مدیری با تجربه است که مطمئنا این پیشینه خدمتی ایشان به سرعت بدنه شهرداری را به‌جای درگیری امور اداری درون سازمانی، به تحرک و پویایی خواهد رساند و شاهد تحرک در تمامی شهر و شروع پویاتر طرح‌های عمرانی خواهیم بود.

وی در پایان توجه به موضوع فرهنگ و در نظر گرفتن شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) را از مهم‌ترین توصیه‌های دیگر به شهردار اعلام کرد و گفت: باید در قالب‌های مختلف خصوصاً کمک به نهادهای مردمی و فرهنگی شهر تحولی عظیم را در شهر شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha