نخستین طرح گروه جهادی بهزیستی مازندران آغاز به‌کار کرد
کد خبر: 4082585
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

نخستین طرح گروه جهادی بهزیستی مازندران آغاز به‌کار کرد

نخستین طرح گروه جهادی بهزیستی مازندران با هدف ارائه خدمات کامل این نهاد در قلب مناطق تحت پوشش روز پنجشنبه، ۱۰ شهریور با حضور استاندار مازندران، مدیرکل بهزیستی و همه مدیران این نهاد در سراسر استان به طور همزمان آغاز به‌کار کرد.

طرح گروه جهادی شهدای بهزیستیبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور نوری، استاندار مازندران در آیین آغاز طرح گروه جهادی شهدای بهزیستی که در روستای لالا از توابع بخش چهاردانگه شهرستان ساری برگزار شد، با بیان اینکه جامعه هدف بهزیستی نیازمند حمایت است، گفت: نباید مدیریت جامعه به گونه‌ای باشد که در برابر ویلاهای میلیارد تومانی سکوت کرده و در برابر محرومان و معلولان قانونمند محض بود.

وی افزود: حضور در بین مردم، شاخصه مدیران و مسئولان جهادی است و دولت انقلابی امروز اقدامات جهادی برای محرومیت‌زدایی را اولویت خود می‌داند.

حسینی‌پور نوری ادامه داد: مشکل امروز جامعه هدف بهزیستی، نبود آگاهی و وجود کاغذ بازی‌ها است و برای این‌ که حکمرانی اسلامی به نقطه اوج خود برسد لازم است اقدامات جهادی تداوم داشته باشد.

نخستین طرح گروه جهادی بهزیستی مازندران با هدف ارائه خدمات کامل این نهاد در قلب مناطق تحت پوشش روز پنجشنبه ۱۰ شهریور با حضور استاندار مازندران، مدیرکل بهزیستی و همه مدیران این نهاد در سراسر استان به طور همزمان آغاز به‌کار کرد. هدف این طرح که با حضور استاندار مازندران و مدیران ارشد بهزیستی از امروز فعال شد، اجرایی کردن حقیقی خدمات بهزیستی در دل روستاها و مناطق محروم است.

خدمات اورژانس اجتماعی، خدمات کمیسیون پزشکی، خدمات توانبخشی، خدمات مشاوره پیش از ازدواج، خدمات توانمندسازی اشتغال و مسکن، مشاوره ژنتیک، مشاوره سلامت، پیش گیری و درمان اعتیاد، خدمات حقوقی، غربالگری بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی و غربالگری جسمی از جمله خدمات این طرح محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha