احیای اقتصاد دریا و گردشگری در مازندران جدی گرفته شود
کد خبر: 4080902
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱

احیای اقتصاد دریا و گردشگری در مازندران جدی گرفته شود

نماینده ولی‌فقیه در مازندران احیای اقتصاد دریا و گردشگری در استان را مهم قلمداد کرد و گفت: متأسفانه از این ظرفیت‌ها در استان درست استفاده نمی‌شود.

به گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران و امام‌جمعه ساری، چهارم شهریورماه  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با بیا اینکه تقواپیشگی انسان را هم‌نشین شهدا قرار خواهد داد گفت: مهمترین جوهره تقوا این است که دنیا را خدای خود قرار ندهید.

وی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره  شهیدان رجایی و باهنر، از ایشان به عنوان انسان‌های نیک یاد کرد و افزود: قدردان حضور و همراهی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار مازندران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با میز خدمت مصلی ساری جهت پاسخ‌گویی به مردم شریف مرکز استان مازندران و شهرهای هم‌جوار هستیم.

آیت‌الله لائینی ادامه داد: مقام معظم رهبری از این دولت انتظار دارند که مردم را در مدیریت کشور شریک و سهیم شوند و به بخش خصوصی و مردمی توجه شود.

امام‌جمعه ساری با ارائه این مطلب که رهاشدگی و ابتذال در حوزه فرهنگ زیبنده نیست، خاطرنشان کرد: با وجود فرهنگ سالم، اخلاق، بافت سنتی و ارزشی، ده هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس،۴۳ شهید مدافع حرم و...در استان، متأسفانه عده‌ای در حال ضربه‌زدن به این ارزش‌های استان ولایتمدار مازندران هستند و باید برای جلوگیری از این هجمه تدابیری اندیشیده شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به طرح‌های نیمه‌کاره در استان، خواستار به پایان رسیدن این طرح‌ها شد و خاطرنشان کرد: مشکلات و معضلات استان با گام‌های اثرگذار دولت انقلابی و استقامت و بردباری ملت شریف مرتفع شود.

وی اظهار کرد: با توجه به پیشینه ورزشی مازندران به ویژه کشتی جویبار، تقویت مادی و معنوی ورزش استان یکی از نکات لازم و ضروری به شمار می‌رود که باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد.

خطیب جمعه مرکز مازندران با اشاره به این که باید توانایی‌های بالقوه استان بالفعل شود، تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های کشاورزی و باغداری استان وجود دارد که می‌تواند ارز آوری خوبی را با خود همراه داشته باشد.

وی احیای اقتصاد دریا و گردشگری در استان را مهم قلمداد کرد و از بهره‌گیری حوزه سلامت استان جهت پاسخ‌گویی نیازهای بهداشت و درمان کشورهای همسایه سخن به میان آورد و تأکید کرد: متأسفانه از این ظرفیت‌ها در استان درست استفاده نمی‌شود.

امام‌جمعه ساری بیکاری در استان را از دیگر مشکلات موجود بر سر راه دانست و تصریح کرد: مشکلات و معضلات استان با گام‌های اثرگذار دولت انقلابی و استقامت و بردباری ملت شریف مرتفع شود.

انتهای پیام
captcha