راهیابی 120 شرکت‌کننده به مسابقات قرآن ارتش در مشهد
کد خبر: 4074023
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

راهیابی 120 شرکت‌کننده به مسابقات قرآن ارتش در مشهد

با رقابت 331 شرکت‌کننده از مناطق مختلف در بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن ویژه بانوان شاغل، همسران، فرزندان و کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش که در بابلسر برگزار شد، تعداد 120 نفر به مسابقات قرآن ارتش در مشهد راه پیدا کردند.

مسابقات قرآن پدافند هوایی ارتشرضا شیرزاد مسئول قرآن، عترت و نماز  عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران گفت: بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بانوان شاغل، همسران، فرزندان و کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دوم تیرماه به‌مدت سه روز به میزبانی گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی شهرستان بابلسر  برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات 331 نفر  از شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ یک، سه، پنج، 10، 20 و 25 جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق به رقابت پرداختند، که از این تعداد شرکت‌کننده پس از سه روز رقابت، 120 نفر از مناطق مختلف پدافند هوایی کشور به‌عنوان برترین‌های این دوره از مسابقات جهت حضور در مسابقات قرآن ارتش جمهوری اسلامی ایران که سوم و چهارم شهریورماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود انتخاب شدند.

وی به رتبه‌های برتر شرکت‌کنندگان از گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر در این دوره از مسابقات پرداخت و گفت: در بخش فرزندان در رشته قرائت تحقیق، هانی دونلو و فاطمه علیزاده رتبه نخست را کسب کردند. همچنین فاطمه مقصودی در رشته تفسیر دانشجویان رتبه نخست این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

مسئول قرآن، عترت و نماز  عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر افزود: نرجس جهانی در رشته حفظ یک جزء فرزندان دختر رتبه نخست، فائزه مقصودی در رشته حفظ سه جزء فرزندان دختر زیر ۱۴ سال رتبه دوم، فاطمه احیایی در رشته حفظ پنج جزء فرزندان دختر به رتبه سوم دست پیدا کردند. همچنین لیلا ایزانلو در رشته حفظ ۱۰ جزء همسران رتبه سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد و ملیکا ریحانی در رشته حفظ یک جزء فرزندان به رتبه سوم دست پیدا کرد.

شیرزاد ادامه داد: مژگان رمضانپور در رشته حفظ یک جزء همسران به رتبه سوم دست پیدا کرد و ریحانه دولتی‌مقدم در رشته حفظ یک جزء فرزندان دختر رتبه سوم، نیلوفر محمدعلی‌ پور در رشته حفظ سه جزء فرزندان دختر رتبه دوم و سیده‌شریفه احسانیان در رشته تفسیر همسران به رتبه سوم دست پیدا کردند.

وی بیان کرد: مطهره پورآخوند در رشته حفظ ۱۰ جزء فرزندان رتبه سوم را کسب کرد و زینب شیشه چی در رشته حفظ سه جزء همسران رتبه چهارم و مبینا اسماعیلی در رشته ترتیل فرزندان رتبه چهارم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام
captcha