بهترین مستند جشنواره اندیشکده فرهنگ و هنر به یک مازندرانی تعلق گرفت
کد خبر: 4072475
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

بهترین مستند جشنواره اندیشکده فرهنگ و هنر به یک مازندرانی تعلق گرفت

مستند «کّوِز» اثر رضا اکبریان گالشکلایی، هنر مند مازندرانی در نخستین جشنواره اندیشکده مستقل فرهنگ و هنر ایران جایزه بهترین مستند را از آن خود کرد.

به گزارش ایکنا از مازندران نخستین جشنواره اندیشکده مستقل فرهنگ و هنر ایران در این رویداد فرهنگی هنری به دبیری «سید شهاب حسینی» بازیگر و تهیه کننده مطرح سینما  برگزار شد.

در این جشنواره چهره های برجسته ای همچون «کیانوش عیاری» «محمود کلاری» «بهرام دهقانی» «گلاب آدینه» و « محمد داودی» به داوری آثار  رسیده  به دبیر خانه جشنواره پرداختند.

مستند «کّوِز» اثر رضا اکبریان گالشکلایی هنر مند مازندرانی در نخستین جشنواره اندیشکده مستقل فرهنگ و هنر ایران جایزه بهترین مستند را از آن خود کرد.

مستند «کّوِز» به ماجرای ملالت بار لاک پشتی می پردازد  که در روزهای  سخت تالاب، گرفتار  رد و نشان آدمی  گرفته از دام و کم آبی و ... شده است و در رویای رهایی از این پدیده شوم بسر می برد.

رضا اکبریان گالشکلایی، فیلم ساز جوان ساروی که هم اکنون به ششمین جشنواره بین المللی فیلم   FICNOVA 2022 اسپانیا نیز راه پیدا کرده است، پیش از این منتخب جشنواره هایی همچون، سی هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، بخش بین الملل چهارمین جشنواره موج کیش، پانزدهمین جشنواره بین المللی اکوزین اسپانیا و پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند فایتو داک ایتالیا نیز بوده است.

انتهای پیام
captcha