دشمنان با خواری و ذلت در حال خروج از منطقه هستند
کد خبر: 4072293
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

دشمنان با خواری و ذلت در حال خروج از منطقه هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: دشمن قسم خورده بود که از منطقه ما خارج نشود و امروز می‌بینیم که با ذلت در حال خروج از منطقه هستند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش به گزارش ایکنا از قم، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در یادواره شهدای ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم که شامگاه، 29تیرماه، در سالن همایش قدس مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هر قدرتی که ایجاد می‌شود، قدرت‌آفرین نیاز دارد و این سؤال مطرح است اقتدار امروز کشور که دشمن را انگشت به دهان کرده توسط چه کسانی آفریده شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: سه مؤلفه اصلی ولایت فقیه، شهدا و امت مسلمان در کشور، خالق این عزت و افتخار هستند که اولین آنان ولی‌فقیه و امامین انقلاب است.

وی ادامه داد: صراط مستقیم که در سوره حمد هر روز در نمازها تکرار می‌کنیم، باید وجود عینی در زمان خود داشته باشد که در زمان پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع)، آنان بودند و امروز در غیاب امام زمان(عج) نیز ولایت فقیه نماد عینی و حقیقی صراط مستقیم است و در ایجاد عزت نقش اصلی را دارد و در کنار هر امامی، امتی وجود دارد که نقش‌آفرینی می‌کند.

حیدری گفت: شهدا با تربیت اسلامی، زودتر در مسیر خدایی قرار گرفتند و با حضور در جبهه‌ها، پرچم اسلام را بر قله‌ها برافراشتند و امروز همگان وظیفه دارند قدرت و اقتدار کشور را پاس بدارند و امروز ما در رکاب ولی امر مسلمین ادامه‌دهنده راه ایشان هستیم و از انقلاب و اسلام دفاع می‌کنیم پس ما مدیون هستیم به رهبر و امام عزیزمان و امت مسلمان ادای دین کنیم تا اقتدار آفریده شده را به زیبایی و با اقتدار حفظ کنیم.

حیدری افزود: دشمن قسم خورده بود که از منطقه ما خارج نشود و امروز می‌بینیم که با ذلت در حال خروج از منطقه هستند.

وی گفت: در دوره‌ای آمریکایی‌ها در غرب و شرق ایران در افغانستان و عراق مستقر شدند تا گازانبری به ایران حمله کنند؛ اما با استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران نه تنها چکمه سرباز انگلیسی و آمریکایی در عراق و افغانستان توسط رزمندگان ما دیده نشد، بلکه تلاش دارند خود را از تیررس نیروهای مسلح ایران دور نگه دارند.

حیدری با تأکید بر اینکه اعتبار پوشالی آمریکایی با اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحقیر شده است، گفت: امروز ارتش و سپاه در رکاب ولایت مصمم‌تر و قدرتمندتر از گذشته پشت سر رهبری در مسیر شهدا و در دفاع از میهن اسلامی ایستاده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت بداند امروز ارتش و سپاه در رکاب ولایت لحظه‌ای و حتی به اندازه یک نفس از ارزش‌های انقلاب فاصله نگرفتند؛ و همیشه در تلاش است در جهت حفظ مفاهیم انقلاب اسلامی و عمل به فرامین مقام معظم رهبری جامعه عمل ببخشد و در این راستا ولایت‌مدار بودن ارتش جمهوری اسلامی امری مهم است.

انتهای پیام
captcha