گردهمایی کارشناسان قرآن ادارات تبلیغات اسلامی مازندران در بابل برگزار شد
کد خبر: 4072077
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

گردهمایی کارشناسان قرآن ادارات تبلیغات اسلامی مازندران در بابل برگزار شد

گردهمایی کارشناسان قرآن ادارات تبلیغات اسلامی مازندران به منظور تشریح برنامه‌های قرآنی فصل تابستان و ماه محرم در اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در بابل برگزار شد.

 حجت الاسلام شریف تبار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران به گزارش ایکنا از مازندران، گردهمایی کارشناسان قرآن ادارات تبلیغات اسلامی مازندران،‌ روز گذشته، 28 تیرماه به منظور تشریح برنامه‌های قرآنی فصل تابستان و ماه محرم در اداره‌کل تبلیغات اسلامی مازندران حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران و حجت‌الاسلام رمضانی، رئیس اداره امور قرآنی  تبلیغات اسلامی در بابل برگزار شد.

در آغاز این گردهمایی کارشناسان قرآنی به بیان دیدگاه‌ها و اولویت‌های فعالیت‌های قرآنی در ایام محرم و فصل تابستان پرداختند.

در ادامه حجت‌الاسلام شریف‌تبار به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های سازمان در سال ۱۴۰۱ در حول و محور نهضت و جهاد تبیین در جامعه، عدم  نقش سازمان در جایگاه تصدی‌گری، ادبیات گفتمان کارشناسان قرآن سند قرآنی 1۴۰۱، به‌کارگیری تشکل‌های قرآنی در جهاد تبیین در استان، مسیر فعالیت‌های قرآنی به سبک زندگی قرآنی به ارائه مطالبی  پرداخت و گفت: در حوزه فعالیت‌های قرآنی باید بازنمایی تصویری مناسب از فعالیت‌ها داشته و در راستای توانمندسازی نیروهای قرآنی اقدامات مفید و مثمرثمری صورت پذیرد.

وی افزود: در حرکت گام به گام در سند تحولی دارای افقی سالانه را در نظر داشته باشیم و از حرکت‌های سازمانی و بحث امور قرآنی  متفاوت در سیاست‌ها  بهره‌مند شویم.

شریف‌تبار با ارائه این مطلب که فراگیری نهضت تبلیغات با توسعه مخاطبان و حفظ مخاطبان موجود رقم می‌خورد و در ماه محرم توسعه مخاطب وجود دارد خاطرنشان کرد: فعالیت های قرآنی و فرهنگی با کانون‌های توسعه مخاطب امکان پذیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران دایره عملیات قرآنی را محدود و منحصر به رمضان و مناسبت‌های ویژه ندانست و اظهار کرد: مهارت‌های زندگی با بن‌مایه قرآنی اجرا شود و برنامه‌های قرآنی در حوزه سبک زندگی قرآنی رشد پیدا کند، چرا که تمدن‌سازی قرآن با اراده مردمی و گفتمان‌سازی اتفاق می افتد.

در ادامه این گردهمای توسط مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی به سؤالات کارشناسان حاضر پاسخ‌های لازم داده شد و در پایان از سه نفر کارشناسان قرآن برتر در عملیات رمضان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha