فراخوان تولید آثار نمایشی در راستای «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» در مازندران
کد خبر: 4068433
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

فراخوان تولید آثار نمایشی در راستای «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» در مازندران

رئیس اداره هنری و نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از انتشار فراخوان تولید آثار نمایشی در راستای «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» و «ایثار اجتماعی» خبر داد.

رضا باقری، رئیس اداره هنری و نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندرانرضا باقری، رئیس اداره هنری و نمایشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، به اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و گفت: نسل جوان نیازمند بازخوانی فرهنگ ایثار و شهادت است، لذا به این منظور از سوی اداره کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور فراخوان تولید آثار نمایشی در راستای «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» و «ایثار اجتماعی» منتشر شده است.

وی افزود: هنرمندان می‌توانند در قالب‌های «فیلم سینمایی»، «سریال»، «مستند شهدای مدافع حرم»، «مدافعین امنیت»، «فیلم کوتاه 120ثانیه‌ای»، «میان برنامه‌ها»، «تیزر و کلیپ»، «موشن‌گرافی» طرح های خود را به معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه دهند.

باقری ادامه داد: در بخش «فیلم سینمایی» و «سریال»، در صورت تأمین منابع مالی، از میان طرح‌های رسیده، یک طرح برای سرمایه‌گذاری تا سقف 30% هزینه‌ تولید انتخاب خواهد شد. در بخش تولید آثار مستند کوتاه با موضوع شهدای «مدافع حرم» و شهدای «مدافع امنیت» و فیلم کوتاه 120 ثانیه‌ای با موضوع «ایثار اجتماعی» از میان طرح‌های رسیده تعدادی برای تولید انتخاب خواهد شد.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه‌ ارسال آثار، فایل اصلی فراخوان را دانلود کنند:

فراخوان تولید آثار نمایشی

انتهای پیام
captcha