چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 4061237
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی گفت: به مناسبت دهه کرامت چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در استان برگزار می‌شود و ۸ نفر از خادمان حرم مطهر رضوی در قالب دو کاروان در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی در حضور خواهند یافت.

برگزاری چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ادریس آقالو، دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی 10 خرداد در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره اظهار کرد: در چهاردهمین جشنواره کاروان زیر سایه خورشید ۸ نفر از خادمان حرم مطهر رضوی در قالب دو کاروان در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی حضور خواهند یافت.

وی افزود: برنامه های کاروان حامل پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) از ۱۱ خرداد همزمان با آغاز دهه کرامت آغاز می‌شود و تا ۲۱ خرداد ادامه خواهد داشت.

آقالو بیان کرد: از برنامه‌های جشنواره زیر سایه خورشید، حضور در مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران؛ دیدار با سالمندان و کودکان بی‌سرپرست، حضور در اماکن نظامی، انتظامی و پایگاه‌های مرزی، حضور در مراکز علمی دانشگاه‌ها و مدارس، حضور در شرکت‌های دانش بنیان محسوبمی‌شود.

وی ادامه داد: رویکرد کاروان زیر سایه خورشید امسال بیشتر بر اجرای برنامه‌های محرومیت زدایی متمرکز شده است.

انتهای پیام
captcha