شرکت ۳۵۰۰ زائر مازندرانی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)
کد خبر: 4060782
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

شرکت ۳۵۰۰ زائر مازندرانی در مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: پیش‌بینی می‌شود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از مازندران برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام (ره) شرکت کنند.

رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، در جلسه شورای ترافیک استان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود به عنوان زائر سفر 3 هزار و 500 نفر از مازندران برای شرکت در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) مسافرت کنند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در تعطیلات تابستانی حدود 15 الی 20 میلیون مسافر به استان مازندران سفر کنند، افزود: برای اینکه تداخلی میان این دو سفر ایجاد نشود و برای پیشگیری از وقوع گره‌های ترافیکی و در راستای سهولت سفر، آرامش و آسایش زائرین و مسافرینی که به سمت مازندران سفر می‌کنند و مدیریت ترافیک و زمان سفر برای این که زائرین در زمان مقرر در حرم مطهر حضور داشته باشند، تمهیدات مدیریتی اتخاذ شده است.

معاون استاندار تصریح کرد: تردد زوار بسمت تهران از محور چالوس ممنوع است و مسافرینی که از رامسر، تنکابن و عباس آباد قصد دارند به تهران عزیمت کنند، پیشنهاد می‌شود مسیر گیلان - تهران را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: زائرین از محور هراز و سوادکوه می‌توانند تردد داشته باشند و در بازه زمانی 14و 15 خردادماه در محور هراز و سوادکوه تردد به صورت دو طرفه و در محور چالوس به صورت یک طرفه بسمت مازندران بلامانع است.

این مسئول بیان کرد: هنگام بازگشت مسافرین از حرم مطهر حضرت امام(ره)، تمهیداتی برای یک طرفه کردن محور هراز و سوادکوه در دستور کار قرار دارد که در زمان مقتضی اطلاع‌رسانی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: شش تیم گشت فعال در محورهای مواصلاتی استان برای هدایت سفر و کنترل حرکات و مدیریت مسیر جهت کاهش ترافیک و جلوگیری از وقوع گره‌های ترافیکی مستقر می‌شوند.

انتهای پیام
captcha