تسهیلات فرزندآوری در زنجان پرداخت می‌شود
کد خبر: 4060445
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

تسهیلات فرزندآوری در زنجان پرداخت می‌شود

جزئیات پرداخت تسهیلات فرزندآوری در راستای تشویق خانواده‌ها برای داشتن فرزند بیشتر در زنجان اعلام شد.

فرزندآوری

به گزارش ایکنا از زنجان، ابلاغیه وام فرزند‌آوری در روزهای گذشته به دست بانک‌های استان رسیده است. بعد از اول فروردین ماه امسال اگر فرزندی در خانواده‌ای متولد شود به ازای فرزند اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم به بالا تسهیلات با مدت‌های بازپرداخت متفاوت دوره تنفس ۶ ماهه پرداخت خواهد شد.

به فرزند اول ۲۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۳ ساله با ۶ ماه دوره تنفس، فرزند دوم ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۴ ساله و ۶ ماه دوره تنفس، فرزند سوم ۶۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۵ ساله با ۶ ماه دوره تنفس، فرزند چهارم ۸۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۶ ساله و ۶ ماه دوره تنفس و فرزند پنجم با ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات با ۷ سال بازپرداخت و ۶ ماه دوره تنفس پرداخت خواهد شد.

در بانک‌هایی که سهمیه وجود دارد این مبالغ قابل پرداخت است و افراد متقاضی می‌توانند به سامانه مربوطه مراجعه کرده و درخواست دریافت تسهیلات را ثبت کنند.

در صورتی که حین دوره بازپرداخت تسهیلات تولد فرزند، فرزند دیگری از متقاضی به دنیا آمد، پرداخت تسهیلات طبق ضوابط به کودک بعدی امکان‌پذیر است، همچنین در مورد تولد فرزندان دوقلو و بیشتر به ازای هر فرزند یک وام تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha