قرارگاه مسکن حاشیه نشینی در تبریز راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4056490
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

قرارگاه مسکن حاشیه نشینی در تبریز راه‌اندازی می‌شود

شهردار تبریز از آغاز به کار قرارگاه مسکن حاشیه‌نشینی در تبریز در هفته آتی خبر داد و گفت: برنامه ما ایجاد یک ساختار مدون برای ساماندهی حاشیه نشینی در حوزه مسکن با همراهی استانداری است.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، امروز، 22 اردیبهشت‌ماه، در جلسه بررسی مشکلات طرحهای عمرانی شهرداری منطقه ۴ تبریز، از آغاز به کار قرارگاه مسکن حاشیه‌نشینی در تبریز در هفته آتی خبر داد و گفت: برنامه ما ایجاد یک ساختار مدون برای ساماندهی حاشیه نشینی در حوزه مسکن با همراهی استانداری است.

وی افزود: همراهی معاون فنی و عمرانی استاندار با شهرداری تبریز در حوزه مسکن حاشیه‌نشینان جای قدردانی دارند و تلاش داریم از هفته آینده قرارگاه مسکن حاشیه‌نشینی را عملیاتی کنیم.

هوشیار، با اشاره به برنامه‌های قرار خدت شهرداری تبریز گفت: در این طرح بخش‌های مختلفی از مدیریت شهری شامل معاونت‌های تخصصی در حوزه شهرسازی، عمرانی، مالی و خدماتی، جلسات مختلفی در منطقه برگزار می‌کنند تا روز پنجشنبه در قرار خدمت منطقه جمع بندی شود.

شهردار تبریز، اضافه کرد: تلاش داریم با احصای مشکلات منطقه و دعوت از دیگر نهادهای خدمت‌رسان شهری و درگیر با طرح‌ها، نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی مدیریت شهری، حضور در یکی از مناطق دهگانه شهرداری در روزهای پنج‌شنبه و پیگیری طرح‌های عمرانی و مشکلات منطقه با حضور استاندار و مدیران کل ادارات است که با یک همگرایی سریع به نفع مردم، مشکلات و مسائل پروژه‌های عمرانی حل شود.

انتهای پیام
captcha