راه‌اندازی قرارگاه «جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» در کردستان
کد خبر: 4055496
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱

راه‌اندازی قرارگاه «جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» در کردستان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان از راه‌اندازی قرارگاه «جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» به ریاست استاندار کردستان خبر داد و گفت: این قرارگاه با شعار «فرزندان سرمایه‌های زندگی» فعالیت خود را در استان‌های کشور آغاز خواهد کرد.

نشست امور بانوان ادارات استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، لیلا آژیر، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح «جوانی و جمعیت حمایت از خانواده» با حضور بانوان ادارات استان کردستان امروز، ۱۸ اردیبهشت‌ماه در سالن استانداری برگزار شد، اظهار کرد: 24 تا 30 اردیبهشت‌ماه با عنوان هفته جمعیت نامگذاری شده است که در این راستا برنامه‌های مختلفی به منظور اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در استان برگزار خواهد شد.

وی از راه‌اندازی قرارگاه «جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» به ریاست استاندار کردستان خبر داد و گفت: این قرارگاه با شعار «فرزندان سرمایه‌های زندگی» فعالیت خود را در استان‌های کشور آغاز خواهد کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان بیان کرد: ریاست این قرارگاه با استاندار کردستان و دبیر آن دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوده است که همزمان با سراسر استان‌های کشور در استان نیز راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha