اجرای پویش هلال رحمت با توزیع 12 هزار بسته غذایی در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4054324
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

اجرای پویش هلال رحمت با توزیع 12 هزار بسته غذایی در خراسان‌جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از توزیع ۱۲ هزار و ۹۰۵ پرس غذای گرم در قالب طرح ملی پویش هلال رحمت در سطح استان خبر داد.

محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی، شب گذشته، 11 اردیبهشت‌ماه در جمع کارکنان این اداره‌کل، اظهار کرد: طرح ملی پویش «هلال رحمت» در سال ۱۴۰۱ با تلفیق دو طرح فرشتگان رحمت و همای رحمت از سوی سازمان داوطلبان برنامه‌ریزی و در حال اجراست.

وی با بیان اینکه این طرح از اسفندماه سال گذشته و به‌مناسبت فرارسیدن ایام نوروز آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته است، افزود: جامعه هدف این طرح خانوارهای نیازمند، خانواده‌های زندانیان، خانواده‌های بی‌سرپرست و بدسرپرست، ایتام، بیماران صعب‌العلاج و یا کرونایی و خانواده‌های معسر در نظر گرفته شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح مجموعاً بیش از ۱۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۲ هزار و ۹۰۵ پرس غذای گرم از ابتدای اجرای این طرح در خراسان‌جنوبی، گفت: ارزش ریالی این غذاها سه میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال بوده است.

رضایی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح دو هزار و 700 بسته معیشتی نیز تهیه و بین اقشار کم‌برخوردار سطح استان توزیع شده است، اظهار کرد: همچنین یک هزار و ۶۵۰ کیلو گوشت و ۲۴۳ جفت کفش و البسه تهیه و بین جامعه هدف با حفظ کرامت انسانی توزیع شد.

انتهای پیام
captcha