پرداخت فطریه در قزوین با شماره‌گیری کد مهربانی
کد خبر: 4054068
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

پرداخت فطریه در قزوین با شماره‌گیری کد مهربانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: برای عید سعید فطر ۱۲۲۱ صندوق در ۱۱۵۲ پایگاه آماده دریافت زکات فطره است،‌ همچنین هم‌استانی‌ها با گرفتن کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* می‌توانند برای پرداخت زکات از طریق انواع گوشی‌های تلفن همراه اقدام کنند.

جمع آوری فطریه

فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن عید سعید فطر کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان دبیرخانه شورای زکات فطره وظیفه دریافت فطریه و کفاره در استان را بر عهده دارد؛ برای همین منظور برای دریافت زکات فطریه روش‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه فطریه جمع‌آوری شده در هر منطقه تنها برای نیازمندان و محرومان همان منطقه هزینه می‌شود، افزود: در استان قزوین برای عید سعید فطر ۱۲۲۱ صندوق در ۱۱۵۲ پایگاه آماده دریافت زکات فطره است؛ از ۱۱۵۲ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره، ۶۳۴ پایگاه توسط کمیته امام خمینی(ره)، ۱۳۴ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری و ۳۸۴ پایگاه توسط سایر مؤسسات برپا شده است و در این پایگاه‌ها علاوه بر دریافت نقدی زکات فطره دستگاه کارتخوان درنظر گرفته شده تا هم‌استانی‌ها نیز از این طریق زکات خود را بپردازند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: شماره کارت ۸۱۹۹ -۵۰۰۵-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای دریافت فطریه عام و شماره کارت ۶۴۶۵-۵۰۰۶-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای دریافت فطریه سادات در نظرگرفته شده است. همچنین شماره کارت ۴۷۳۳-۵۰۰۷-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای دریافت کفاره غیرعمد و شماره کارت ۳۰۰۷-۵۰۰۸-۹۹۷۹-۶۰۳۷ برای دریافت کفاره عمد در نظرگرفته است که این تفکیک با توجه به دستور شرعی برای نوع مصرف آن است.

فرهادی اضافه کرد: هم‌استانی‌ها با گرفتن کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* می‌توانند برای پرداخت زکات از طریق انواع گوشی‌های تلفن همراه اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha