جبهه مقاومت؛ کابوس اصلی رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4053609
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

جبهه مقاومت؛ کابوس اصلی رژیم صهیونیستی

استاندار مازندران در جمع راهپیمایی روز قدس مردم قائمشهر گفت: امروز یکی از کابوس‌های اصلی رژیم منفور صهیونیستی جبهه مقاومت است که شهید سلیمانی آن را طراحی کرده است.

جبهه مقاومت؛ کابوس اصلی رژیم صهیونیستیبه گزارش ایکنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور، امروز نهم اردیبهشت‌ماه همزمان با بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با روز قدس در جمع مردم قائم‌شهر ضمن گرامیداشت یاد و نام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) مبدع روز قدس با بیان اینکه ملت فلسطین چندین دهه، برای رسیدن به حق مسلم خود در مقابل وحشی‌ترین تروریسم جهانی در حال مقاومت است، اظهار کرد: این مسئله مهم نشانگر این است که مسئله فلسطین باید در صدر سیاست‌های جهان اسلام و دولت‌های اسلامی قرار داشته باشد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تحولات فلسطین طی ۷۰ سال گذشته نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها نتوانستند روند تثبیت خود را به سرانجام برسانند، تصریح کرد: صهیونیست‌های غاصب در تثبیت حکومت نامشروع خودشان در فلسطین دست به تحرکات شنیع و فجیع‌ترین ترور‌ها زدند.

وی با عنوان اینکه سردار قاسم سلیمانی با محوریت سپاه پاسداران که یک نهاد مردمی و برآمده از بطن انقلاب اسلامی است، توانست جریان مقاومت را در تمام کشور‌های اسلامی ساماندهی کند، گفت: امروز یکی از کابوس‌های اصلی رژیم منفور صهیونیستی جبهه مقاومت است که شهید سلیمانی آن طراحی کرده است.

حسینی‌پور با بیان اینکه امروز مقاومت در فلسطین فراسازمانی و خودجوش درحال فعالیت است، افزود: امروز در حملات ترور صهیونیست‌ها ردپای هیچ سازمانی را نمی‌بینیم و صهیونیست با میلیون‌ها فلسطینی در مقابل هم قرار دارند.

وی با بیان اینکه برخی حکام مرتجع منطقه خلاف اراده ملت‌های مسلمان به دنبال عادی سازی روابط با رژیم جعلی اسرائیل هستند، گفت: آن‌ها باید بدانند نباید سرنوشت خویش را به باطل گره بزنند؛ و در باتلاق به وجود آمدن این رژیم سفاک غرق نشوند.

حسینی پور تاکید کرد: سازش با اسرائیل خط قرمز ملت‌های آزادیخواه جهان است و انشاءالله با وحدت ملت‌های مسلمان و با اقتدار مقاومت اسلامی بساط ظلم بدخواهان عالم را جمع خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha