نهاد ریاست جمهوری آماده دریافت مکاتبات شهروندان قزوینی
کد خبر: 4052856
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷

نهاد ریاست جمهوری آماده دریافت مکاتبات شهروندان قزوینی

فرماندار قزوین گفت: نهاد ریاست جمهوری آماده دریافت مکاتبات شهروندان قزوینی است و در این راستا سامانه ۱۱۱ و همچنین میزهای تخصصی خدمت برای پاسخگویی به مشکلات مردم استان قزوین همزمان با سفر رئیس جمهور راه‌اندازی شده است.

کاظمی فرماندار قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، عباس کاظمی، فرماندار قزوین، درخصوص نحوه پاسخگویی به مردم و جمع‌آوری نامه‌ها در سفر رئیسی به قزوین، بیان کرد: تلفن ۱۱۱ ستاد پاسخگویی در استان قزوین راه اندازی شده و پذیرای مشکلات مردم عزیز قزوین خواهد بود و از ساعت ۷:۳۰ صبح چهارشنبه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۱ تا ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه این سامانه فعال است.

وی در ادامه گفت: همزمان ۱۷۰ اپراتور مشکلات مردم را می‌شنوند و ثبت می‌کنند و سپس به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهند داد تا مسئولان آن‌را پیگیری شود.

این مسئول تصریح کرد: در شهرستان قزوین ۳۲ میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان وزرا و معاونین رئیس جمهور راه اندازی شده و این ستادها از ساعت ۱۴ تا ۲۲ چهارشنبه برپا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این میزهای خدمت به صورت تخصصی در دستگاه‌ها دایر خواهد بود، اظهار کرد: به طور مثال معاون وزیر جهاد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی پذیرای مشکلات مردم در حوزه مرتبط با کشاورزی خواهد بود. در شهرستان‌های استان نیز وزرا به عنوان نماینده رئیس جمهور اعزام خواهند شد و مردم می‌توانند از این طریق مشکلات خود را طرح کنند.

کاظمی در پایان ضمن اشاره به این موضوع که تمام تلاش ما این است تا دغدغه‌های مردمی به طور دقیق احصا و پیگیری شود، بیان کرد: خودروهای سیاری هم در محل‌های سخنرانی رئیس جمهور و روبه‌روی استانداری قزوین تدارک دیده شده تا نامه‌های مردمی را دریافت کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha