برگزاری «چهارشنبه‌های فیلم» در جهاد دانشگاهی هرمزگان
کد خبر: 4051142
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

برگزاری «چهارشنبه‌های فیلم» در جهاد دانشگاهی هرمزگان

مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان از برگزاری «چهارشنبه‌های فیلم» در سالن آمفی‌تئاتر این نهاد و پخش، نقد و بررسی فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» خبر داد.

چهارشنبه های فیلم

صادق یوسفی‌یگانه، مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: کانون نما سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان هر چهارشنبه برنامه‌ای با عنوان «چهارشنبه‌های فیلم» ویژه دانشجویان سراسر استان برگزار می‌کند.

وی افزود: این برنامه که به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت 2 سال متوقف شده بود، امروز، 31 فروردین‌ماه کار خود را آغاز خواهد کرد. چهارشنبه‌های فیلم این هفته که با پخش فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» و جلسه نقد و بررسی فیلم توسط کارشناسان همراه خواهد بود، رأس ساعت 15:30 در سالن آمفی‌تئاتر جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار می‌شود.

مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان تصریح کرد: کارشناسان این برنامه «دکتر رضا هاشمی‌زاده» جامعه‌شناس ارتباطات و «مطهره زارعی» کارشناس حوزه روانشناسی خواهند بود و فیلم را از جنبه‌های روان‌شناختی و جامعه‌شناختی نقد و بررسی خواهند کرد.

یوسفی‌یگانه در پایان یادآور شد: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این رویداد فرهنگی می‌توانند جهت اعلام حضور و هماهنگی، مشخصات خود را به شماره 09010508202 متعلق به کانون نما سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha