عملکرد دستگاه‌های اجرایی بوکان نباید از دید مردم پنهان بماند
کد خبر: 4050999
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

عملکرد دستگاه‌های اجرایی بوکان نباید از دید مردم پنهان بماند

سرپرست فرمانداری  بوکان گفت: تقویت روابط عمومی اداره‌ها ضرورت دارد و عملکرد هیچ اداره‌ای نباید پنهان بماند و روابط عمومی‌ها باید با عملکردی هر چه بهتر در راستای بیان کارهای انجام گرفته اداره‌ها تلاش جدی کنند.

برگزاری نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال 1401

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، باباخان اسکندری، سرپرست فرمانداری  بوکان 30 فروردین در  نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال 1401 اظهار کرد: سیاست‌ها و برنامه‌های دولت و مسئولان باید امیدآفرین بوده و برای نشاط جامعه تلاش مضاعف داشته باشند و مدیران شهرستانی باید سیاست فقرزدایی دولت سیزدهم و در کنار آن، فساد ستیزی را الگوی کارهای خود قرار دهند تا زمینه ارائه خدمات بیشتر به مردم فراهم شود.

وی بیان کرد: درخصوص واحدهای راکد و نیمه فعال شهرستان هم باید تدابیری اندیشیده شود و مسئولان به عنوان کارگزاران دولت باید واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال را براساس سیاست‌های دولت سیزدهم فعال کرده و گره‌گشایی کنند و با جدیت و با تمام توان پیگیر حل مشکلات مردم باشند.

اسکندری ادامه داد: تقویت روابط عمومی اداره‌ها ضرورت دارد و عملکرد هیچ اداره‌ای نباید پنهان بماند و روابط عمومی‌ها باید با عملکردی هر چه بهتر در راستای بیان کارهای انجام گرفته اداره‌ها تلاش جدی کنند.

سرپرست فرمانداری بوکان در خصوص مصوبات سفر استاندارآذربایجان‌غربی به شهرستان بوکان گفت: مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان با جدیت در حال پیگیری و اجرا هستند.

ماموستا عباس احمدی، امام‌جمعه بوکان هم در این جلسه گفت: مسئولان باید خدمتگزار واقعی مردم بوده و برای امید‌آفرینی و نشاط جامعه از هیچ کوششی دریغ نکنند و مردم کم‌کاری مدیران را به نظام نسبت می‌دهند و در همین ارتباط مسئولان نباید کم‌کاری داشته باشند.

انتهای پیام
captcha