کمک 5 میلیارد ریالی خیران برای آزادی زندانیان جرایم مالی در خوی
کد خبر: 4050998
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

کمک 5 میلیارد ریالی خیران برای آزادی زندانیان جرایم مالی در خوی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خوی گفت: امسال در مراسم جشن گلریزان خوی، خیران حدود 5 میلیارد ریال به صورت نقدی برای آزاد زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند.

جشن گلریزانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، جمشید مرادخانی، معاون اداره‌کل زندان‌های آذربایجان‌غربی، 30 فروردین در جشن گلریزان در  خوی اظهار کرد: تاکنون 6 مراسم جشن گلریزان در استان برگزار شده و برنامه‌ریزی شده است تا پایان ماه مبارک رمضان 19 جشن گلریزان دیگر نیز با مشارکت خیران در شهرستان‌های استان برگزار شود.

وی افزود: سال گذشته با مشارکت خیران در جشن‌های گلریزان 250 نفر زندانی جرایم غیرعمد باکمک 98 میلیارد ریالی خیران از زندان آزاد شدند.

مرادخانی بیان کرد: امسال هم 250 زندانی جرایم غیرعمد شرایط آزادی از زندان‌های استان را دارند که از این تعداد، پرونده 73 نفر آماده شده تا با کمک‌های خیران در جشن‌های گلریزان آزاد شوند و به کانون گرم خانواده خود بازگردند.

حجت‌الاسلام یعقوب رشتبر، دادستان عمومی و انقلاب خوی هم در این مراسم گفت: 38 زندانی جرایم غیر عمد در خوی در یک سال گذشته با کمک 22 میلیارد ریالی خیران آزاد شده و در حال حاضر 70 زندانی جرایم غیرعمد دیگر در زندان‌های خوی چشم انتظار کمک‌های خیران و نیکوکاران برای آزادی هستند.

وی ادامه داد: امسال در مراسم جشن گلریزان خوی، خیران حدود 5 میلیارد ریال به صورت نقدی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند.

حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امام‌جمعه خوی هم در این مراسم عنوان کرد: احسان بهترین راه رسیدن به خدا بوده و ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انسان‌های نیک سرشت و خیر برای احسان و دستگیری از نیازمندان است.

انتهای پیام
captcha