نمایشگاه آثار هنری طیف اتیسم در ساری برپا شد + عکس
کد خبر: 4047193
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
به مناسبت هفته اتیسم

نمایشگاه آثار هنری طیف اتیسم در ساری برپا شد + عکس

مدیر مرکز روزانه آموزش و توانبخشی اختلالات طیف اتیسم نیک‌اندیشان ساری از برپایی نمایشگاه عکس و آثار هنری مددجویان این مرکز از ۱۴ فروردین‌ماه به مدت یک هفته به مناسبت روز جهانی و هفته اتیسم در اداره تبلیغات اسلامی ساری خبر داد.

برپایی نمایشگاه آثار هنری طیف اتیسم در ساریصدیقه ابراهیمی، صاحب امتیاز و مدیر مرکز روزانه آموزش و توانبخشی اختلالات طیف اتیسم نیک‌اندیشان ساری در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، اظهار کرد: این مرکز فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز کرده و کاردرمانی، گفتار درمانی، هنردرمانی، فعالیت ورزشی و آموزش‌های درکی و شناختی از جمله فعالیت‌های این مرکز است.

وی افزود: نمایشگاه عکس و آثار هنری مرکز روزانه آموزش و توانبخشی اختلالات طیف اتیسم نیک اندیشان از روز ۱۴ فروردین ماه به مدت یک هفته به مناسبت روزجهانی و هفته اتیسم در اداره تبلیغات اسلامی ساری برپا شد.

مدیر مرکز اتیسم ساری افزود: مرکز روزانه آموزش و توانبخشی اختلالات طیف اتیسم نیک‌اندیشان در ساری، خیابان معلم شش قرار دارد و با داشتن ۱۸ نیروی کار ۵۰ مددجو را تحت پوشش دارد.

ابراهیمی از بازدید فریبا بریمانی، سرپرست بهزیستی مازندران با همراهی عبدالرضا قلندری معاون توانبخشی بهزیستی استان و موسوی مدیر اداره بهزیستی شهرستان ساری ۱۵ فروردین‌ماه به مناسبت هفته اتیسم از مرکز نیک‌اندیشان ساری خبر داد و افزود: سرپرست اداره کل بهزیستی مازندران در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کارکنان این مرکز از روند ارائه خدمات به جامعه هدف این مرکز مطلع شد.

انتهای پیام
captcha