دیدار امام جمعه بوشهر با دانشجویان قرارگاه شهید شوشتری + عکس
کد خبر: 4045763
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

دیدار امام جمعه بوشهر با دانشجویان قرارگاه شهید شوشتری + عکس

آیت‌الله صفایی‌بوشهری، با جمعی از اهالی روستای شول بخش سعدآباد شهرستان دشتستان و اعضای گروه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه‌های استان بوشهر با عنوان قرارگاه شهید شوشتری که جهت فعالیت‌های عمرانی در این روستا حضور داشتند، دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، 10 فروردین‌ماه، در ادامه سفر نیمروزی به شهرستان دشتستان با حضور در روستای شول از توابع بخش سعدآباد این شهرستان، از بخش‌های مختلف این روستا بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

در این سفر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، نماز ظهر و عصر خود را در مسجد صاحب‌الزمان(عج) اقامه سپس با جمعی از اهالی این روستا و اعضای گروه‌های جهادی دانشجویی دانشگاه‌های استان بوشهر تحت عنوان قرارگاه شهید شوشتری که جهت فعالیت‌های عمرانی در این روستا حضور داشتند، دیدار کرده و شنوای مشکلات آنها بود.

در جریان این بازدید که فرماندار دشتستان، مدیرکل کمیته امداد استان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، امامان جمعه دشتستان و سعدآباد و تعدادی دیگر از مسئولان بخش و شهرستانی نیز حضور داشتند، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از بخش‌های مختلف این روستا به صورت میدانی بازدید کرده و ضمن بررسی مشکلات آنها و گفت‌وگو با اهالی این روستا، دستوراتی را در جهت رفع مشکلات و موانع موجود به مسئولان مربوطه ارائه کرد.

یادآور می‌شود، این بازدید مصوباتی نیز داشت که مسئولان مربوطه موظف شدند در اسرع وقت نسبت به انجام این مصوبات اقدامات لازم را انجام دهند.

خبرنگار: سیده‌فردوس رضوی 

انتهای پیام
captcha