عملکرد گروه‌های جهادی از طريق رسانه‌ها برای مردم تبیین شود
کد خبر: 4045111
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

عملکرد گروه‌های جهادی از طريق رسانه‌ها برای مردم تبیین شود

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه تبيين اقدامات جهادی يکی از مؤلفه‌های جهاد تبيين است، گفت: در اين خصوص بايد عملکرد گروه‌های جهادی برای مردم از طريق رسانه‌های مجازی و صداوسيما بيان شود.

تبيين اقدامات جهادی يکي از مولفه‌های جهاد تبيين است

به گزارش ایکنا از سمنان، حميد دامغانی، فرمانده سپاه استان سمنان، امروز، ششم فروردین در جلسه هماهنگی رزمايش بهار خدمت که به‌صورت ويدئوکنفرانس با حضور فرماندهان نواحی شهرستانهای استان برگزار شد با بیان اینکه امروز جبهه کفر و استکبار رو به افول است و آثار آن به وضوح بر همگان روشن است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در پيام نوروزی خود تأکيد داشتند که سخنرانان بايد در مردم اميد ايجاد کنند زيرا اميد سبب حرکت و پيشرفت می‌شود.

وی ادامه داد: اعزام گروه‌های مردمی به راهيان نور به سبک جديد که امسال انجام شد بسيار خوب و قابل قبول بود و رويکرد ما به سمت مردمی کردن اين حرکت عظيم است.

دامغانی با اشاره به اینکه تا پايان تعطيلات نوروز بايد با عزمی راسخ برای اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان جهت خدمت‌رسانی و جمع‌آوری کمک برای مردم مظلوم يمن تلاش شود، متذکر شد: شأن و جايگاه پايگاه‌های بسيج، ‌خدمت‌رسانی به مردم است و لذا هر پايگاه بسيج در استان بايد حداقل يک گروه جهادی داشته باشد.

به گفته وی تبيين اقدامات جهادی يکی از مؤلفه‌های جهاد تبيين است و در اين خصوص بايد عملکرد گروه‌های جهادی برای مردم از طريق رسانه‌های مجازی و صداوسيما بيان شود.

مهدی کاشفی، رئيس سازمان بسيج سازندگی استان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد گروه‌های جهادی در ايام تعطيلات نوروز در خدمت‌رسانی به مردم، گفت: چهار هزار بسته معيشتی در هفته اول تعطيلات نوروز به شهرستان‌ها جهت توزيع در بين نيازمندان تحويل داده شد.

وی بیان کرد: 97 گروه جهادی در شهرستان شاهرود فعال بوده‌اند که از عملکرد اين گروه‌ها مستندسازی به خوبی انجام شده است.

انتهای پیام
captcha