خانواده شهدا و جانبازان ادامه دهندگان راه شهادت هستند
کد خبر: 4043189
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
حجت‌الاسلام شکری:

خانواده شهدا و جانبازان ادامه دهندگان راه شهادت هستند

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: خانواده شهدا و جانبازان عزیز راه شهادت را ادامه داده و با صبرشان در حال مجاهدت هستند.

یوسفعلی شکری بنیاد شهیدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۲۴ اسفندماه، در جمع خادمان جامعه ایثارگری بنیاد شهید و امور ایثارگری استان اردبیل، اظهار کرد: داشتن نیروهای انسانی مومن و متعهد و باتجربه بزرگ‌ترین سرمایه بنیاد شهید و امور ایثارگران است که بایستی دلسوزانه در خدمت خانواده‌های شهدا و جانبازان باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به این که کارهای بسیاری در کشور انجام می‌شود خدمت به کارکنان بهترین کار به مخلوق خدا است که بایستی قدردان آن باشیم چرا که انسان ارزش هر آنچه از خدا گرفته را باید بداند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، تصریح کرد: ما بایستی قدر جایگاه و موقعیت خود را برای به جاآوری شکر نعمت خداوند به جا آوریم و اگر انسان به مقامی دست یابد که بتواند با شهدا محشور شود کارکنان بنیاد شهید نیز می‌توانند با شهدا محشور شوند چرا که ذکر زبان کارکنان این مجموعه شهیدان هستند.

شکری تصریح کرد: صبر و تحمل جانبازان نیز موضوعی است که نباید مورد بی‌توجهی واقع شود چرا که جانبازان هر روز با تحمل صبر و سختی‌ها به قله رفیع شهادت نائل می‌آیند و این برگرفته از صبر حضرت زینب(س) است و از طرفی تکریم خانواده‌های شهدا و جانبازان نیز برای ارزش‌گذاری راه و رسم شهادت و رسیدن به حیات طیبه موضوعی حیاتی محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: داشتن خلوص نیت در هر کاری انسان را با پیامبر و شهدا و صالحان همنشین خواهد کرد و این افتخاری بسیار بزرگ برای ما است که می‌توانیم از این نعمت بزرگ بهره‌مند شویم و از فیوضات معنوی و الهی بهره‌مند شویم و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این راستا باشیم که به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

انتهای پیام
captcha