تجمع مربیان قرآنی مازندران در اداره کل آموزش و پرورش
کد خبر: 4040117
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

تجمع مربیان قرآنی مازندران در اداره کل آموزش و پرورش

جمعی از مربیان قرآنی استان مازندران در جلوی ساختمان اداره کل آموزش و پرورش مازندران در ساری، تجمع کردند.

تجمع مربیان قرآنی مازندران در اداره کل آموزش و پرورشبه گزارش ایکنا از مازندران، مدت زمانی است مربیان قرآنی استان مازندران همگام با سراسر کشور، برای پیگیری استخدام خود دغدغه‌هایشان را با مسئولان استانی و کشوری، در میان گذاشتند. عصر دیروز 12 اسفندماه نیز جمعی از این مربیان قرآنی استان به نمایندگی از همه مربیان قرآنی استان که بارها برای احقاق حقوقشان به ساختمان بهارستان نیز رجوع داشتند، امروز نیز برای چندمین بار از مسئولان آموزش و پرورش خواستند تا به وعده‌های خود نسبت به به‌کارگیری آنها در آموزش و پرورش جامه عمل بپوشند.

بر اساس این گزارش این معلمان که فعالیت آنها توسط اداره کل بر اساس مولفه‌های وزارت و مجلس شورای اسلامی در سال جاری تآیید شده بود، اما به دلایل نامعلوم از جمله دیر رسیدن پرونده‌ها به وزارت، مجاز به شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در تابستان سال جاری برگزار شد، نشدند و عملا قشر فرهیخته قرآنی استان که اغلب نخبگان کشوری نیز هستند از ورود به بدنه آموزش و پرورش حذف شدند.

لازم به ذکر است؛ امروز این جمع معترض از آموزش و پرورش در پلاکارد خود نوشته بودند: «ما مربیان قرآنی قبل از سال 92 و جامانده از آزمون هستیم».

انتهای پیام
captcha