نظارت ۵ ساله کمیته امداد بر طرح‌های اشتغال مددجویان
کد خبر: 4037611
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

نظارت ۵ ساله کمیته امداد بر طرح‌های اشتغال مددجویان

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: کمیته امداد به منظور پایدارسازی مشاغل طرح‌های اشتغال را به مدت پنج سال نظارت می‌کند.

حجت الاسلام عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیرکل کمیته امداد مازندران، امروز، یکم اسفندماه در نشست تبیین برنامه‌های اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، با بیان اینکه سیاست راهبردی این نهاد توانمندسازی مددجویان است، گفت: با ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان، آنان خودکفا شده و از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۷۱ هزار و ۳۵۰ خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، اظهار کرد: این نهاد حمایتی برای توانمندسازی جامعه هدف با برنامه‌ریزی مناسب خدمات مختلفی در بخش‌های عمرانی، درمانی، اکرام ایتام، اشتغال، فرهنگی و... به آنان ارائه می‌دهد.

عالیشاه با بیان اینکه از همه ظرفیت‌های استان برای کمک به محرومان و ایجاد روحیه خودباوری در آنان باید استفاده کرد، تصریح کرد: دغدغه کارکنان کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است، سال گذشته اعتبار اشتغال ۲۱۰ میلیارد تومان بود و صد درصد اعتبارات نیز جذب شد.

وی از دو برابر شدن اعتبار اشتغال کمیته امداد استان خبر داد و افزود: امسال اعتبار اشتغال ۴۴۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شد و بانک‌های عامل استان در جذب اعتبارات همکاری و تعامل مطلوبی با کمیته امداد دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی به مددجویان ارائه شده و به منظور پایدارسازی مشاغل طرح‌های اشتغال به مدت پنج سال مورد نظارت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha