توزیع 20 هزار بسته معیشتی و 50 سری جهیزیه در سمنان
کد خبر: 4036168
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

توزیع 20 هزار بسته معیشتی و 50 سری جهیزیه در سمنان

فرمانده سپاه استان سمنان از توزیع 20 هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند استان خبر داد و گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از 400 هزار تومان است.

توزیع 20 هزار بسته معیشتی و 50 سری جهیزیه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان امروز 24 بهمن در رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه به مناسبت چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی از توزیع 20 هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند استان خبر داد.

وی ادامه داد: این بسته‌های معیشتی به همت اعضای قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، اقشار مختلف بسیج، پایگاه های مقاومت، گروه های جهادی و خیرین تهیه و توزیع شده که ارزش هر بسته معیشتی بیش از 400 هزار تومان است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان با بیان اینکه تمدن از دو پایه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تشکیل شده اظهار کرد: جوان انقلاب با عمل جهادی می‌تواند در هر دو عرصه تولید نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قدرت به تحقق تمدن اسلامی کمک کند.

وی با بیان اینکه امروز گسترش تفکر جهادی یک ضرورت مهم است متذکر شد: خدمت به مردم تنها با کار جهادی و انقلابی امکان پذیر است.

مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان نیز با بیان اینکه رزمایش مواسات و کمک مومنانه در 19 عرصه فعالیت خواهد کرد یادآور شد: تاکنون 384000 بسته معیشتی در استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کار قرارگاه محرومیت‌زدایی استان در حوزه‌های مختلفی انجام می‌شود گفت: یکی از مهمترین عرصه‌ها بحث پروژه‌های عمرانی است افزود: مهمترین پروژه در دست اجرا در سال جاری بحث آبرسانی به 52 روستای استان است که این پروژه بزرگ در دست اجرای عملیاتی است.

کاشفی با اشاره به اینکه انقلاب با دست خالی و در سایه همت بالای ملت تجلی یافت، یادآور شد: امروز نیز برای رفع مشکلات و انجام کارهای بزرگ نیازمند اقدام و عمل جهادی هستیم.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان بر ضرورت خدمت‌رسانی به مردم در سایه روحیه جهادی تاکید کرد و گفت: با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استان و همت جهادی در سایه وحدت و همدلی مشکلات رفع خواهد شد.

به گفته وی؛ خدمت به نیازمندان نعمتی از سوی خداوند برای مسئولین و خدمتگذاران این نظام است  که در این راستا رفع مشکلات و خدمت به مردم با روحیه جهادی و در یک کلام باور و اعتقاد به «ما می‌توانیم» امکان‌پذیر است.

مهدی عجم، مسئول سازمان بسیج اصناف استان نیز با اشاره به توزیع 50 سری جهیزیه در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بین زوجهای نیازمند استان افزود: ارزش هر سری جهیزیه بیش از 25 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه با هدف حمایت از کالای تولید داخلی، همه این اقلام از کارخانجات استان تهیه و توزیع شده اظهار کرد: همچنین با توجه به فصل سرما 700 عدد بخاری گازی نیز امروز در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha