سومین جشنواره «سرود فجر» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4036095
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹

سومین جشنواره «سرود فجر» در یزد برگزار می‌شود

سومین جشنواره استانی «سرود فجر» به همت خانه سرود یزد و با محوریت کنگره ملی هزار شهید دانش آموز استان دارالعباده و دارالعلم یزد برگزار می‌شود.

سومین جشنواره «سرود فجر» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، سومین جشنواره استانی «سرود فجر» به همت خانه سرود یزد و با محوریت کنگره ملی هزار شهید دانش آموز استان دارالعباده و دارالعلم یزد برگزار می‌شود.

این جشنواره در راستای برگزاری اولین جشنواره ملی و بین‌المللی «سرود فجر»، ویژه گروه‌های سرود و همخوانی استان یزد، در بخش‌های سرود اعم از تولید قطعه حرفه‌ای و اجرای زنده در مسابقه، آکاپلا در زمینه همخوانی بدون موسیقی مانند همخوانی گروه تواشیح و بازخوانی سرود برگزار خواهد شد.

اختصاص 100 میلیون ریال به رتبه اول، 70 میلیون ریال به رتبه دوم و 50 میلیون ریال به رتبه سوم بخش سرود، اهدای 50 میلیون ریال به رتبه اول، 30 میلیون ریال به رتبه دوم و 20 میلیون ریال به رتبه سوم در بخش آکاپلا، اهدای 30 میلیون ریال به رتبه اول، 20 میلیون ریال به رتبه دوم و 10 میلیون ریال به رتبه سوم بخش بازخوانی سرود از جوایز این جشنواره اعلام شده است.

مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار تا ۳۰ بهمن ماه اعلام شده و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و اطلاع از جزییات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس www.Festivalsorood.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۱۳۲۵۸۵۱۷۲ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود گروه‌های سرود برتر در هر بخش به مرحله ملی جشنواره سرود فجر معرفی شده و در مسابقه تلویزیونی کشوری شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha