ثبت‌نام آزمون استخدامی قوه قضائیه در البرز برای جذب ۳۶۲ نفر آغاز شد
کد خبر: 4034791
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶

ثبت‌نام آزمون استخدامی قوه قضائیه در البرز برای جذب ۳۶۲ نفر آغاز شد

رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان البرز از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه از سوی جهاددانشگاهی خبر داد و گفت: در استان البرز قرار است این آزمون برای جذب ۳۶۲ نفر برگزار شود.

احمدرضا فیروزی رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی البرز

به گزارش ایکنا از البرز، احمدرضا فیروزی، رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان البرز، ۱۹ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز نام‌نویسی برای شرکت در آزمون استخدامی قوه قضائیه از امروز، گفت: اطلاعیه آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ منتشر شده است و فرصت ثبت‌نام برای متقاضیان تا روز پنجشنبه، ۲۸ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این آزمون استخدامی قرار است 9 هزار و 600 نفر به‌صورت پیمانی در ۱۵ رسته‌ تقریرنویس، حسابدار، کاردان اقدامات تأمینی و تربیتی، کاردان حراست، کارشناس آمار، کارشناس امور اداری، کارشناس برنامه‌ریزی، کارشناس تأسیسات، کارشناس حقوقی، کارشناس شبکه، ماشین‌نویس، متصدی امور دفتری، مددکار اجتماعی، مسئول ابلاغ و اجرا و مسئول خدمات مالی در دادگستری‌های کل استان‌های کشور استخدام شوند که سهم البرز از این تعداد ۳۶۲ نفر است.

فیروزی یادآور شد: ثبت‌نام در این آزمون منحصراً به‎صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir/ انجام می‌شود و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.

رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان البرز با بیان اینکه طبق اعلام صورت گرفته این آزمون اسفند امسال برگزار می‌شود، گفت: زمان دقیق آزمون هنوز اعلام نشده و پس از مشخص‌ شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha