دیدار مسئولان تویسرکان با خانواده شهدا
کد خبر: 4030858
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
به‌مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) انجام شد؛

دیدار مسئولان تویسرکان با خانواده شهدا

سرپرست فرمانداری تویسرکان به همراه امام‌جمعه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) با خانواده شهدا دیدار و از مادر شهیدان «عینعلی و صدوقی» تجلیل کردند.

دیدار مسئولان تویسرکان با خانواده شهید عینعلیبه گزارش ایکنا از همدان، حسین افشاری، سرپرست فرمانداری تویسرکان به همراه امام‌جمعه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به‌مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) اسوه صبر و معرفت، روز گذشته سوم بهمن‌ماه، با خانواده شهدا دیدار و از مادران شهیدان «محسن و محمود عینعلی» و شهیدان «منصور و علی‌محمد صدوقی» تجلیل کردند.

وی ضمن دلجویی از مادر شهیدان عینعلی و تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا، گفت: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

تجلیل از بانوان شاغل در فرمانداری تویسرکان

همچنین افشاری به‌مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن با بانوان شاغل در فرمانداری دیدار و از آنها تجلیل کرد و گفت: بانوان شاغل در شهرستان تویسرکان توانسته‌اند به‌خوبی در بخش‌های مختلف اداری و حتی مدیریت بخش‌های مختلف ادارات شهرستان ایفای نقش کنند.

وی تصریح کرد: بانوان شاغل در ادارات جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته‌اند به‌خوبی در حوزه‌های مختلف اداری و حتی مدیریت بخش‌های مختلف ادارات شهرستان نقش مهمی ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار، وظیفه‌شناسی و دلسوزی در انجام امور محوله آنان دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان ادامه داد: پرورش فرزندانی با غیرت، متدین و شجاع نتیجه تربیت صحیح مادرانی است که با الگوپذیری از حضرت فاطمه زهرا(س) توانستند فرزندانی موفق به جامعه تحویل دهند.

وی بیان کرد: بانوان ما با ایثار  هم بیرون از منزل کار می‌کنند و هم مدیریت خانواده را به‌درستی انجام می‌دهند. دولت برای تلاش بانوان ارزش قائل است و باید به سمتی حرکت کنیم که تصور جنسیتی مطرح نباشد و فقط شایسته‌سالاری مدنظر باشد.

انتهای پیام
captcha