آغاز توزیع اقلام ضروری بین نیازمندان آسیب‌دیده از سیل جنوب فارس
کد خبر: 4030715
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

آغاز توزیع اقلام ضروری بین نیازمندان آسیب‌دیده از سیل جنوب فارس

در پی وقوع سیل در هفته‌های گذشته در منطقه جنوب فارس، یکسری اقلام ضروری زندگی از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس میان مددجویان آسیب دیده از سیل در این مناطق توزیع شد.

محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد فارس امروز، 3 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع سیل در هفته‌های گذشته در مناطق جنوبی استان و بروز خسارت‌های زیادی به زندگی افراد در این مناطق گفت: در همین راستا و با همکاری بنیاد مستضعفان، منابع امدادی و کمک‌های خیران اقلام مورد نیاز آسیب‌دیدگان تهیه و در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه تاکنون به 602 خانوار آسیب دیده مبلغ 3 میلیارد و 387 میلیون ریال مساعدت پرداخت شده است، گفت: همچنین بیش از 6 میلیارد ریال بسته های غذایی تهیه و در بین آسیب‌دیدگان توزیع شده است.

بذرافشان همچنین به خسارت‌های وارده به دام و طیور مددجویان ساکن در این مناطق اشاره کرد و افزود: 365 راس دام سبک و سنگین به ارزش 11 میلیارد و 400 میلیون ریال خریداری و در حال توزیع به مددجویانی است که دام آنان در حادثه سیل اخیر آسیب‎دیده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه بازسازی و تعمیرات منازل خسارت دیده در مرحله تامین اعتبار قرار دارد، گفت: تعداد 3387 مورد از اقلام ضروری شامل یخچال، فریزر، کولر گازی، لباسشویی، فرش، پتو و .... نیز به ارزش 61 میلیارد و 548 میلیون ریال تهیه شده و در حال توزیع بین این افراد است.

انتهای پیام
captcha