آموزش سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه فارس
کد خبر: 4029978
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳

آموزش سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه فارس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از اجرای طرح آموزش سبک زندگی اسلامی در ۲۹ بقعه متبرکه شاخص این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارسحجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از اجرای طرح آموزش سبک زندگی اسلامی در این استان خبر داد و گفت: این طرح در 29 بقعه متبرکه شاخص استان فارس اجرا می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح 32 مربی بانوی طلبه در شهر مقدس قم دوره‌های مربوطه را گذرانده و حتی گواهی این دوره‌ها را اخذ کرده‌اند که در این طرح به تدریس می‌پردازند.

موسوی با اشاره به سرفصل‌های این دوره‌های آموزشی گفت: این دوره‌های شامل سه سرفصل تربیت فرزند، مهارت‌های فردی و خانواده و ازدواج هستند.

مدیرکل اوقاف فارس با بیان اینکه این دوره‌ها به صورت فصلی اجرا می‌شوند که فصل زمستان آن از ابتدای دی‌ماه آغاز شده است، گفت: کلاس‌های این هفته به‌صورت دو روز در هفته و هفته‌ای 6 ساعت به‌صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی با تصریح اینکه کلاس‌های این دوره به‌صورت رایگان ویژه بانوان هستند، گفت: این طرح دائمی و فصلی در بقاع متبرکه استان اجرا خواهد شد. طرح مذکور در 3 بقعه متبرکه شیراز شامل حرم سیدعلاءالدین حسین(ع)، علی‌بن حمزه(ع) و قدمگاه و مابقی در بقاع متبرکه شاخص شهرستان‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha