مراسم توزیع یکصد جهیزیه در قائمشهد برگزار شد
کد خبر: 4028780
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

مراسم توزیع یکصد جهیزیه در قائمشهد برگزار شد

مراسم توزیع یکصد جهیزیه با حضور مدیر کل کمیته امداد مازندران در قائمشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیر کل کمیته امداد مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه، مدیر کل کمیته امداد مازندران، ۲۵ دی‌ماه در مراسم توزیع یکصد جهیزیه که در قائمشهر برگزار شد، گفت: سامانه امداد هوشمند در راستای تسریع در ارائه خدمات به مددجویان در استان مستقر شد و مازندران رتبه برتر در ثبت پرونده مددجویان در این سامانه را کسب کرد.

وی با بیان اینکه صدقه دادن به شیوه سنتی در حال منسوخ شدن است، افزود: اکنون صدقات الکترونیکی راه‌اندازی شد و ۴۰۰ هزار برگه QR تهیه شد که تا پایان بهمن‌ماه توزیع می‌شود.

عالیشاه تصریح کرد: سامانه پیشنهادات طراحی شد تا بتوانیم ضعف‌های این نهاد را با پیشنهادات مددجویان مرتفع کنیم؛ بنابراین هر نوع پیشنهادی را در این سامانه می‌توانید وارد کنید. این سامانه در اتاق فکر بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه، در گذشته جهیزیه یک عروس در کمیته امداد با حمایت این نهاد به ۵ میلیون می‌رسید، افزود: در حال حاضر این مبلغ با مشورت سپاه، موسسه رقیه و خیرین به ۲۰ میلیون افزایش یافت.

مدیر کل کمیته امداد مازندران، با بیان اینکه، ۲۳۰ سری جهیزیه در حال آماده شدن است که از اواسط بهمن‌ماه به نیازمندان اهدا می‌شود، گفت: تا پایان امسال تمام نوعروسانی که پشت نوبت دریافت جهیزیه هستند، کالای اهدایی خود را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار لاعلاج و هزار و ۲۳۰ بیمار دارای زخم بستر در استان مددجوی امداد هستند، افزود: به دنبال نیازسنجی هستیم تا کمبود‌های مددجویان را با توجه به نیازشان برآورده کنیم.

عالیشاه بیان کرد: یک هزار و ۵۰۰ دستگاه بخاری، هزار و ۴۰۰ دستگاه آبگرمکن و ۱۰۰ دستگاه یخچال تا پایان سال میان مددجویان مازندرانی توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha