فراخوان هنرواره «عباس زمان» در اردبیل منتشر شد
کد خبر: 4027593
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

فراخوان هنرواره «عباس زمان» در اردبیل منتشر شد

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: فراخوان هنرواره «عباس زمان» به مناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

عبدالله بحرالعلومی فرهنگ و ارشاد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، عبدالله بحرالعلومی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ۲۰ دی‌ماه، ضمن اعلام این خبر در اردبیل، اظهار  کرد: همزمان با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها فراخوان هنرواره «عباس زمان» در اردبیل منتشر شده که در رده‌های سنی ۹ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۵ سال بوده که این موضوع برای ما حائز اهمیت است.

وی بیان کرد:‌ این هنرواره در گرایش‌های طراحی و نقاشی با تکنیک آزاد، گرافیک(پوستر)، خوشنویسی(نستعلیق و ثلث)، عکس، فیلمنامه، داستان کوتاه، نماهنگ، پادکست و بخش ویژه کودکان و نوجوانان نیز رشته نقاشی در رده سنی 9 تا 12 سال و 12 تا 15 سال است.

این مقام مسئول، با اشاره به اینکه ایثار و شهادت با محوریت مکتب سلیمانی، مدافع حرم و مدافع سلامت از موضوع‌های این هنرواره است، افزود: علاقه‌مندان تا 22 بهمن ماه سال‌جاری فرصت دارند تا آثار خود را از طریق شبکه اجتماعی واتساپ 09146272969 ارسال کنند.

بحرالعلومی خاطرنشان کرد: داوری آثار تا 5 اسفند ماه صورت خواهد گرفت و منتخبان تا 10 اسفندماه فرصت دارند تا در کارگاه های آموزشی مرتبط با رشته خود شرکت کنند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، ادامه داد: این هنرواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشگین‌شهر برگزار می‌شود و اختتامیه آن نیز 22 اسفندماه در تالار اندیشه مشگین‌شهر برپا خواهد شد.

وی اذعان کرد: از همه هنرمندان و عموم مردم استان دعوت می‌شود تا در این برنامه فرهنگی و هنری مشارکت داشته باشند تا دین خود را به شهدا به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بتوانیم ادا کنیم.

بحرالعلومی بیان کرد: دبیرخانه این هنرواره به شهرستان مشگین‌شهر سپرده شده و از ظرفیت‌های این شهرستان در گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام
captcha