وداع با پیکر «نرگس مجتهد‌نجفی» در بروجرد
کد خبر: 4026542
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
امروز انجام شد؛

وداع با پیکر «نرگس مجتهد‌نجفی» در بروجرد

مراسم وداع با پیکر نرگس مجتهدنجفی، همسر امام‌جمعه بروجرد و از فعالان محیط زیست امروز، 15 دی‌ماه در آرامستان دارالسلام شهر بروجرد برگزار شد.

مراسم وداع با پیکر مطهر بانو مجتهدنجفی به گزارش ایکنا از لرستان، نرگس مجتهمدنجفی، همسر امام‌جمعه بروجرد روز گذشته، 14 دی‌ماه بر اثر بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

وی از علاقمندان و فعالان محیط زیست بود که کتاب «اقتصاد مقاوم‌تر، محیط سالم‌تر، با کاشت درختان مثمر» را تألیف کرد.

مراسم وداع با پیکر نرگس مجتهدنجفی امروز، 15 دی‌ماه در آرامستان دارالسلام شهر بروجرد برگزار شد.

در این آیین که آحاد مردم متدین شهرستان بروجرد حضور داشتند پس از قرائت نماز میت، پیکر مطهر وی جهت خاکسپاری به اردبیل منتقل شد.

بنا به گفته رئیس دفتر امام‌جمعه بروجرد به‌دلیل شرایط کرونایی پیکر نرگس مجتهدنجفی بدون مراسم تشییع همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) در اردبیل به خاک سپرده خواهد شد.

در این راستا آیت‌الله احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی درگذشت همسر مکرمه امام‌جمعه بروجرد را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

«انا لله و انا اليه راجعون

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای حسینی، امام‌جمعه معزز شهرستان بروجرد

سلام عليكم بما صبرتم

خبر درگذشت همسر مکرمه جنابعالی موجب تأثر و اندوه گردید

اين مصيبت را به جنابعالی، فرزندان و بستگان داغدار تسليت عرض نموده، از خدای منان مسئلت دارم که روح آن مرحومه را غریق رحمت نمايد، به شما و بازماندگان اجر و صبر عنایت فرمايد.»

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان نیز پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، امام‌جمعه شهرستان بروجرد

سلام علیکم

در گذشت همسر گرامی جنابعالی که شریک سال‌ها تلاش علمی و مجاهدت جنابعالی در عرصه‌های گوناگون خدمت به انقلاب و نظام اسلامی بودند، موجب تأثر گردید.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به جنابعالی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه علو درجات و برای حضرتعالی و بازماندگان صبر و شکیبایی را درخواست می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha